petak, 31. siječnja 2014.

Drugstore pink

Nedavno, u postu Drugstore red, pokazala sam vam nekoliko mojih crvenih komada dekorative. Ovaj mjesec na redu je roza boja. Nosim ju uglavnom u proljeće/ljeto no u ovo tmurno zimsko vrijeme volim sebe oraspoložiti nekom žarkom bojom na usnama ili noktima pa tako i zimi povremeno posegnem za „ljetnim komadima“ dekorative. Općenito, ne dijelim makeup na godišnja doba već biram boju u skladu s raspoloženjem. Baš kao i u postu Drugstore red i danas sam izdvojila nekoliko proizvoda za usne i nokte za kojima sam često posezala.


Od lakova za nokte izdvojila sam 3 meni jako draga, a među njima najdraži mi je L'oreal Color Riche 210 Shocking Pink. Ima široku četkicu koja omogućuje jako precizno nanošenje, vrlo brzo se suši, odlično je postojan te sa samo jednim slojem potpuno prekriva. Catrice 040 Princess For A Day i Eveline 804 nešto manje su pigmentirani i zahtijevaju dva sloja. Unatoč malo lošijoj četkici, Catrice i Eveline također se jako lijepo i jednostavno nanose. Po pitaju trajnosti, jedini koji me razočaro je Eveline.

S lijeva: L'oreal Color Riche 210 Shocking Pink, Catrice Ultimate Nail Lacquer 040 Princess For A Day, Eveline miniMAX 804 


S lijeva: L'oreal Color Riche 210 Shocking Pink, Catrice Ultimate Nail Lacquer 040 Princess For A Day, Eveline miniMAX 804 


Proizvodima za usne, odnosno ruževima i dobrim olovkama, nikada ne mogu odoljeti dok sjajila baš i ne preferiram. To je isključivo zbog toga što rijetko koje zadovoljava moje kriterije po pitanju teksture, odnosno "ljepljivosti". Za sada, jedino sjajilo koje mi odgovara je NYX Mega Shine Lip Gloss - Beige, a već ima i svoj post pa ako vas zanima klikniteLOOK by Bipa LIPliner - e već sam spominjala na blogu, znam da se ponavljam, ali post ne bi bio potpun bez ove prekrasne 9 bonbon nijanse. Kako i ostale Bipa olovke i ova se lako nanosi, odlično je pigmentirana, dugo traje te minimalno isušuje usne. 

S lijeva: NYX Mega Shine Lip Gloss Beige, LOOK by Bipa LIPliner 9 bonbon, Maybelline Color Sensational 904 Vivid Rose, MUA Shade 3, Alverde 20 Magnolia Pink

S lijeva: NYX Mega Shine Lip Gloss Beige, LOOK by Bipa LIPliner 9 bonbon

Među ruževima koje ovdje vidite moglo bi se reći da je Maybelline 904 Vivid Rose moj favorit. Ne zbog boje već zbog mazivosti, teksture, osjećaja na usnama i trajnosti. Sva tri ruža su kremaste teksture, ali se samo MUA Shade 3 zna prelijevati preko ruba usana. Ruž Alverde 20 Magnolia Pink dio je jedne jako davne LE kolekcije (više se i ne sjećam kako se zvala) i ovo je jedan od rijetkih Alverde proizvoda s kojim sam zadovoljna.

S lijeva: Maybelline Color Sensational 904 Vivid Rose, MUA Shade 3, Alverde 20 Magnolia Pink

Slikano u hladu. S lijeva: NYX Mega Shine Lip Gloss Beige, LOOK by Bipa LIPliner 9 bonbon, Maybelline Color Sensational 904 Vivid Rose, MUA Shade 3, Alverde 20 Magnolia Pink

Slikano na suncu. S lijeva: NYX Mega Shine Lip Gloss Beige, LOOK by Bipa LIPliner 9 bonbon, Maybelline Color Sensational 904 Vivid Rose, MUA Shade 3, Alverde 20 Magnolia Pink

Volite li vi rozo na usnama/noktima? Koji od ovih proizvoda vam se najviše sviđa? Jako me zanima koji je vaš najdraži rozi ruž?



Martina

Broj komentara: 29:

  1. Ovaj Maybelline ruž mi je super, i L'oreal lak. I ja sam dosta veliki obožavatelj roze, koliko god sam to do nedavno odbijala priznati sama sebi. xD

    Martina (CoutureNails)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha :)
      I meni je trebalo dugo da si priznam. :D
      Martina

      Izbriši
  2. Joj, moram si nabaviti Bonbon olovku , i ovaj Alverde-Magnolia Pink je jako lijep, taj nisam do sad nigdje vidjela hehe
    čudno za Eveline lakove, imam ih nekoliko, doduše ne ovu nijansu, ali su svi koje imam jako trajni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj Alverde ruž imam jakooo dugo (možda čak od 2012. god,), a bio je i dio LE kolekcije tako da nije čudno ako ga nisi vidjela.
      Ovaj Eveline lak mi traje stvarno prekratko, ali opet, određeni lak ne traje svima jednako dugo jer trajnost laka za nokte svakako ovisi i o strukturi nokta, masnoći..itd.. Tako da se može dogoditi da je netko s trajnošću određenog laka prezadovoljan, a nekome je pravo razočarenje.
      Martina

      Izbriši
  3. ajme ljepote, ta roza koliko god me asocirala uvijek na male djevojčice je jedna neopisivo prekrasna boja osobito kad riječ o kozmetici. ja isto moram nabaviti bonbon olovku jer besramno živim bez nje. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravilu, baby roza (ona skroz nježna) mene asocira na male djevojčice, ali žarko roze, fuksijaste i sl. boje obožavam! :)
      Bonobon nabavi svakako, za cijenu od nekih 13 kn stvarno je odličan ulov. :D
      Martina

      Izbriši
  4. Svida mi se ovakav tip posta...a najvise loreal ruz i lak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago čuti da ti se sviđa ovakav tip posta, "so stay tuned" jer uskoro slijede i ostali nastavci postova u bojama. ;)
      Martina

      Izbriši
  5. Nisam ljubitelj sjajeva, ali bih ovaj NYX probala i to baš u nijansi Beige, jer je roze. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači postoji još "neljubiteljica" sjajila, nisam jedina!! Wohooo! :D :D
      Ovaj nyx je stvarno lijep, a što mi je još bitnije nemam osjećaj ljepljivosti kada ga nanesem.
      Martina

      Izbriši
  6. Obožavam rozu boju :)
    Najviše mi se sviđa ruž MUA Shade 3 :)
    Inače, super je i Avon Colortrend ruž. Evo ovaj jarko rozi : http://3.bp.blogspot.com/-RER7fKFAaVA/Ua4GIy_Y8bI/AAAAAAAAAXQ/OuPQG_qr2w4/s1600/IMG_8141%2Bcopy.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, MUA Shade 3 je stvarno lijepe, ali šteta što se zna prelijevati preko ruba usana pa ga i ne nosim tako često. :/
      Martina

      Izbriši
  7. Obozavam rozu boju, imam Bipinu olovku i izvrsna je, a mamis me sa ovim oink ruzevima milina ih je gledati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha - slažem se u potpunosti - stvarno ih je milina gledati! ;)
      Martina

      Izbriši
  8. Think pink :D Obožavam pink nijansu, jako mi se dopadaju sve nijanse ruževa, a posebno lakova :)
    Baš sam nedavno bila u Mullera i nisam naišla na ovaj Catrice lak, ali sam zato uzela jedan za nijansu jako sličan, čini mi se da se zove "You better think pink" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po swatch-evima koje vidim na internetu, "You better think pink" je mrvicu tamniji od ovog moga i jako mi je lijep: :)
      Martina

      Izbriši
  9. Sviđa mi se ovaj L'Oreal lak! I ja volim rozo na usnama. Upravo čekam jedan MUA pink lipstick. Nikako da stigne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je lijep lakić ovaj L'oreal. Nadam se da ćeš biti zadovoljna MUA ružem!! :D
      Martina

      Izbriši
  10. Obožavam rozu, od svih nijansi ruževa, najčešće posegnem za rozima...moram si uzeti ovu BonBon olovku, svaki put zaboravim a genijalna mi je boja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da nas ima više koji volimo rozo na usnama!! :D
      Martina

      Izbriši
  11. Obožavam PINK boju i sve što je vezano za nju... Imam Lorealov lakić i divan je! A ruževi su boli glava! Kako si zadovoljna Alverde ružom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alverde ružem jako sam zadovoljna, kremast i stoga se jako lako nanosi, ugodan je na usnama, ne isušuje ih, a što se tiče dugotrajnosti traje nekih 2-3 sata!
      Kao što sam već rekla, ovaj Alverde ruž bio je dio neke stare LE kolekcije i jedini je Alverde ruž koji sam probala - nisam probala niti jedan iz stalne ponude tako da ne znam kakvi su.
      Martina

      Izbriši
  12. Hvala! Samo me je zanimalo da li su OK u slučaju da se oduševim nekom nijansom...pošto im nisu svi proizvodi sjajni....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Natasa slazem se s tobom! Ovaj ruz jedan je od rijetkih Alverde proizvoda koijim sam zadovoljna, a moram reci da sam ih dosta probala.
      Martina

      Izbriši
  13. Divna mi je ova nijansa Maybelline ruža, imam Loreal ruž slične nijanse ovoj i jako ga volim :)

    OdgovoriIzbriši
  14. imam bonbon olovku i mny ruž i volim jako <3
    i ja se trudim živnuti ovih dana živim bojama :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...