utorak, 14. siječnja 2014.

NYX Lipstick B52 & Blush Silky Rose - slike i swatchevi

Danas sam vam odlučila pokazati NYX ruž i rumenilo koje u zadnje vrijeme često nosim i mislim da je nekako baš prikladno za ovo doba godine.




Oba proizvoda dolaze u crnoj plastičnoj ambalaži koja baš i nije privlačna Iako inače volim crne ambalaže, na ovoj se nekako baš vidi da je jeftina. No, nije mi to pretjerano bitno, posebno kad uzmem u obzir cijenu od 4 $ za ruž i 5 $ za rumenilo, iako  realno volim vidjeti lijepe ambalaže. Oba proizvoda su zapakirana u prozirnu foliju tako da možete biti sigurni da ih nitko nije koristio prije vas.

NYX ruž LSS565 B52 je dio linije Lip Smacking Fun Colors ili po novome NYX Extra Creamy Round Lipstick, a možete birati između 108 nijansi. Ukoliko vas zanimaju druge nijanse klik ovdje.

Ruž je jako dobro pigmentiran, u samo jednom nanosu dobijete jako lijepu boju na usnama. Izrazito je kremaste teksture, no nisam primjetila da mi se razljeva preko ruba usana. Ne isušuje usne i ne ističe borice na usnama. Ono što bi mu mogla biti mana je postojanost koja se kreće negdije oko 2-3 sata, no nijansa mi je divna pa mu sve opraštam.

Rumenilo PB04 Silky Rose dio je Powder Blush kolekcije, a dostupna je 21 nijansa. Pigmenatacija mu je jako dobra i ukoliko koristite kistove koji bolje pokupe proizvod lako bi vam se moglo desiti da pretjerate. Iako nakon što ga nanesete na obrazima izgleda mat, rumenilo ipak u sebi sadrži lagani shimmer koji je doduše jedva vidljiv. Dobro se blenda i možete ga po želji nadograđivati. Trajnost mu je također jako dobra, nakon nekih 5 sati počinje biljediti sa obraza.


*Oba proizvoda su Cruelty free.







Slikano u hladu.

Slikano na suncu.

S lijeva na desno: slikano u hladu, slikano na suncu.

Kako vam se sviđaju ruž i rumenilo? Da li ste isprobali NYX proizvode?  Što mi imate za preporučiti?

Tereza

Broj komentara: 10:

  1. nisam nažalost još isprobala

    boje su predivne, po mom ukusu .. moram si nabaviti isto ili slično rumenilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih nabaviti što prije! :) Tereza

      Izbriši
  2. predivne nijanse <3 od nyx-a sam do sad probala jedino kremasta rumenila ali morat cu i ova druga :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni su nijanse stvarno divne! :) Stvarno ćeš morati :D Tereza

      Izbriši
  3. koliko te izasao shipping?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam kupovala online već dok sam bila na putu! Koliko sam upoznata cure naručuju online sa ebaya ili beautyjointa pa pogledaj...Tereza

      Izbriši
  4. Imam bas to rumenilo i predivno je. A ruz je predoooobar moram ga imati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ambalaža mi je slatka ali bih se složila da izgleda nekako jeftino. Imam Taupe i razbio mi se poklopac i to me baš nervira jer ga ne mogu popraviti. :/
    Ruž mi se jaaako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbog boje opraštam ambalažu :D Šteta za poklopac :/ meni se zasad da kucnem sve dobro drži ;) Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...