srijeda, 22. siječnja 2014.

Yves Rocher Pure Calmille blaga krema za lice i tijelo

U zadnje vrijeme totalno sam se navukla na Yves Rocher proizvode (možda ste to mogli i primijetiti). Kada sam u prilici jednostavno ne mogu odoljeti kupnji neke njihove sitnice pa makar to bio gel za tuširanje ili balzam za usne. Stoga, u slijedećim mjesecima na blogu možete očekivati još nekoliko postova o Yves Rocher proizvodima (naravno, ukoliko vas zanimaju). Danas vam donosim dojmove o Pure Calmille blagoj kremi za lice i tijelo


Količina od 50 ml dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju bijele boje. Ja sam svoj primjerak kupila po cijeni od 39,90 kn. Inače ambalaža izgleda drugačije, a ova koju vidite dio je limitirane kolekcije. Krema dolazi sa zaštitnom folijom tako da možete biti sigurni da ničiji prstići nisu bili unutra. Ne znam za vas, ali meni je prilikom kupovine jako jako bitno da je proizvod netaknut, a proizvodima za zaštitnom folijom automatski dajem malu prednost.


Kao što i samo ime kaže, krema je od kamilice, a ovdje vam prenosim što kaže Yves RocherKamilica je biljka poznata po svojim svojstvima umirivanja i omekšavanja kože. Istraživači Ljepote iz Biljaka Yves Rocher izabrali su organski uzgojenu vrstu u La Gacilly, Francuska koja je posebno bogata korisnim sastojcima. Čini kožu podatnom, mekanom i ugodnom. Ekskluzivno za Yves Rocher: čisti ekstrakt organske kamilice. Po prvi puta, organski uzgojena kamilica prerađena je u svom najčistijem i nedirnutom obliku, zahvaljujući Svježoj Ekstrakciji™, 100% prirodnom procesu ekstrakcije bez upotrebe otapala i bez gubitka svojstava. Tajna formule: ekstrakt organski uzgojene kamilice, ulje pamuka, ulje grožđa.


Moja koža lica je mješovita, imama izrazito proširene pore, mitesere i T – zonu sklonu mašćenju, no nemam većih problema s komedonima. Koža na obrazima i ostatku lica većinu godine je normalna, a povremeno tijekom zimskih mjeseci mi se na obrazima pojave manji suhi dijelovi koji vrlo brzo nestanu. Skoro dva mjeseca koristim ovu kremu gotov svakodnevno. Svaku večer mažem njome lice, a povremeno i ruke. Također, u one „no makeup days“ (a vjerujte mi, bilo ih je dosta u zadnje vrijeme) koristila sam ju tijekom cijelog dana (ujutro, popodne, navečer). U ovom postu vam ne mogu reći kakva je kao podloga za puder jer ju u tu svrhi nisam koristila. 


Radi se o univerzalnoj kremi za lice i tijelo namijenjenoj svim tipovima kože. Nije mi izazvala komedone, crvenilo ili bilo kakve druge iritacije na licu. Miris je ugodan, nježan i lagan te nestane ubrzo nakon nanošenja. Krema je srednje guste teksture, no jako je mekana i nevjerojatno lako maziva. Ono što mi se sviđa je to što ne ostavlja masni trag i upija se brzinom svjetlosti. Kremu sam nanosila na lice svaku večer prije spavanja. Nije mi smanjila pore i mitesere, a niti sam to očekivala od nje. Ujutro se budim sa osjećajem nahranjene kože lica koja je savršeno glatka i mekana, bez masnih tragova ili suhih dijelova na koži.

Kremu držim uvijek negdje na pogledu (pri ruci), pa povremeno tijekom dana mažem njome i ruke. U tu svrhu je odlična - jako brzo se upija i ruke ostavlja nježnima i mekanima.

Iako ju nisam koristila za cijelo tijelo mogu reći da je pravi mali „univerzalac“. Ako mi toliko odgovara na licu i rukama mogu zamisliti kakvu bi ugodu pružila cijelom tijelu. To ću svakako isprobati kada kupim iduće pakiranje jer sam ovo već do pola potrošila.

Jeste li probali ovu kremu? Napišite mi svoje dojmove. Koje ste Yves Rocher proizvode probali? O kojem proizvodu bi ste voljeli čitati?

Martina


Broj komentara: 12:

  1. Nominirala sam vas za Liebster! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim jednu njihovu okoloočnu i zadovoljna sam učinkom, ali malo mi bodu oči parabeni u sastavu koje sam tek naknadno skužila...vidim i ovdje ih ima dosta...nisam čistunac po tom pitanju, ali radije bih nešto gdje ih nema :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja preferiram proizvode bez parabena, ali ponekad mi ih je teško izbjeći jer volim isprobavati razne stvari. :/
      Martina

      Izbriši
  3. Od njih sam koristila gel za umivanje lica,balzame za usne,sampon,a najdrazi su mi gelovi za tusiranje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su od svih njihovih proizvoda ipak najdraži gelovi za tuširanje. :)
      Martina

      Izbriši
  4. Odlična recenzija! Djeluje kao baš dobra krema, možda je uzmem u obzir. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se recenzija sviđa :)
      Martina

      Izbriši
  5. Zanimljiva kremica, volim univerzalne proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene uvijek privuku univerzalni proizvodi, u nekim situacijama stvarno su praktični.
      Martina

      Izbriši
  6. Ljubitelj sam YR kozmetike,a ova krema je prvo sto sam kupila.Zadovoljna sam ,prija mom licu.Probala sam i gelove za tusiranje,maskaru,ruz,sampone,balzame...:) Poslednje sto sam kupila je serum za ispravljanje kose koji stiti kosu od vlaznosti 48h,gel za umivanje lica od kamilice i mleko-tonik 2u1 od kamilice.Malo je reci da sam zadovoljna! Prosto ne znam koji bih od ova tri proizvoda izdvojila kao najbolji...Preporucujem vam da probate,ako vec niste i podelite sa nama svoje utiske.Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam YR kozmetiku otkrila u 2013. godini. Probala sam gelove za tuširanje, kreme, piling za tijelo i balzam za usne i uglavnom sam sa svime jako zadovoljna. Gelovi za tuširanje su mi posebno dragi. Trenutno tesitram šampon za sjaj kose, a kad ga potrošim doći će i recenzija.
      Taj serum za ispravljanje kose čini mi se primamljiv, svakako ću baciti oko na njega slijedeći put. :)
      Martina

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...