nedjelja, 19. siječnja 2014.

Tjedan u slikama #3



Drage moje, da li se i vama čini da vrijeme nekako prebrzo prolazi? Ne mogu vjerovati da su prošla već 3 tjedna nove nam 2014. godine, a nisam se ni okrenula. Moram priznati da je to možda zato što sam malo lijena. Imam toliko želja, planova, ideja, a većina ih je po pitanju realizacije još uvijek na nuli isključivo zbog moje lijenosti i moram priznati da me to ponekad izluđuje. Stoga sam se odlučila aktivirati, uživati u svakom danu i ne dozvoliti da neiskorišteno i neispunjeno vrijeme prolazi pored mene, a tu misao imat ću na umu svaki dan. :) 

Ovaj tjedan protekao je poprilično mirno, bez prevelikih uzbuđenja i posebnih događaja. Standardno, tu i tamo sam malo šetala, vozila bicikl, počela sam isprobavati novi proizvod, bila sam vrijedna i sašila "brush roll" te sam pri samom kraju tjedna posjetila prekrasni Nin.



Sašila sam još jedan "brush roll" te sam se malo zabavljala, isprobavala, čistila i reorganizirala kozmetiku i kistove. 



Iako su ovo dvije RT bockalice, različite su. Ovu manju imam godinu dana, a veća mi je došla prije 15 - ak dana. Ne znam u čemu je stvar, možda su uveli malu promjenu. Što vi kažete?


I ja sam ugrabila LE crne Curaprox. :)


Od ovoga tjedna isprobavam Natura Siberica pjenu za uklanjanje šminke oko očiju.


I za kraj tjedna - predvečerje u prekrasnom kraljevskom gradu Ninu. Zanimljivo je vidjeti svu tu njegovu ljepotu u miru, bez ljetne vreve i gužve turista. Ma koliko god ga puta posjetila, moram priznati da me Nin, njegova povijest, priče i jedinstvenost uvijek iznova i iznova oduševljavaju.







Kako ste vi provele tjedan?

Martina

Broj komentara: 11:

  1. Krasan tjedan :) Baš sam uživala u fotografijama mora jer ga ja vidim samo preko ljeta :) I sjetila si me da i ja moram reorganizirati svoju kozmetiku :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ja volim Nin <3

    Prekrasne fotke i tjedan, sjetila si me da moram po novu Curaprox :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ja isto volim Nin... :) Lijepe su ti slike..

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja želim crne Curapeox, taman mi trebaju nove hehe :)
    lijepe fotografije :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...