nedjelja, 5. siječnja 2014.

Najčešće korišteni proizvodi u 2013. godini

U ovom postu ću vam pokazati proizvode koje sam najčešće koristila u 2013. godini. Neke od njih sam otkrila u prošloj godini, a neke mnogo ranije, no svi oni bili su neizostavan dio moje beauty rutine i uistinu su zaslužili svoje mjesto u ovom postu.




Aminogenesis Really, really clean - detaljnu recenziju mogli ste pročitati ovdje. Moje oduševljenje još uvijek traje i sve sam bliže tome da mi postane HG umivalica.



Eucerin krema za lice sa 5 % ureje - već nekoliko godina se borim sa atopijskim dermatitisom koji mi se manifestira na licu, točnije obrazima u obliku malih, suhih, crvenih ljuskica. Ukoliko imate istih ili sličnih problema i u potrazi ste za učinkovitom kremom koja će vaše lice držati pod kontrolom svakako imajte u vidu ovu Eucerinovu kremu. U pripremi je detaljna recenzija.


Avene zaštitna krema za netolerantnu kožu CPI - koža mi  je po prirodi osjetljiva i često zna burno reagirati na razne proizvode tako da uvijek u rezervi imam ovu Avene kremicu koja je odlična za smirivanje raznih iritacija. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje.


Himalaya Gentle exfoliating apricot scrub - nježni, a učinkoviti piling za lice obogaćen prirodnim vitaminom E, uklanja mrtve stanice, a istovremeno hrani i hidratizira kožu.


Lush Mask of Magnaminty - moja HG maska za lice kojoj se uvijek iznova vraćam. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje.


Merz Spezial maska za područje oko očiju - jeftin, a učinkovit proizvod za hidrataciju okoloočnog područja.


HiPP Intesive - Creme - proizvod o kojem je dosada sve rečeno. Veliki sam fan HiPP proizvoda, a trenutno isprobavam još jednu njihovu kremu (Babysanft Pflege - Creme) koja mi je za sada odlična.




Najčešće korišteni proizvodi za tuširanje u ovoj godini bili su Babylove kupka, Afrodita Jojoba Oil with shea butter te Yves Rocher Cotton flower. 



Kako zbog divnog mirisa tako zbog učinkovitosti i osjećaja koji ostavljaju na koži mazalice za tijelo koje sam najčešće koristila bile su Balea Creme - Oil Bodylotion te Afrodita Jojoba Oil Body Milk.


Revlon Colorstay 220 Natural Beige (za masnu i mješovitu koža) - isprobala sam dosta pudera i još uvijek nisam pronašla svoj HG, no Colorstay je nekako najbliži toj tituli. Odlično prikrivanje, polumat finish te iznad svega postojanost su neki od razloga zbog kojih mu se uvijek vraćam.


Maybelline Fit Me korektor - jedan od boljih, ako ne i najbolji drogerijski korektor za okoloočno područje koje sam dosada isprobala. Odlično prekrivanje, ne isušuje, ne uvlači se u borice i ima solidnu postojanost.


Artdeco Camouflage Cream 3 - moj favorit među kamuflažama. Definitivno proizvod kojeg ili mrzite ili volite.


Rimmel Stay Matte - o ovome matirajućem puderu ste također do sada mogli čitati. Za mene svoju namjenu obavlja jako dobro i nosim ga svakodnevno i uvijek iznova kupujem. 


Za svakodnevno popunjavanje obrva koristila sam Catrice Eyebrow Set te Catrice Eye Brow 030 olovku.


Shu Uemura uvijač za trepavice - ukoliko imate ravne trepavice, a u potrazi ste za dobrim uvijačom, ovo je proizvod za vas. Trepavice su mi inače fetiš i vjerujte isprobala sam ih jako puno, no samo ovaj me oduševio. Traje jako dugo, samo je potrebno nakon nekoliko mjeseci promijeniti gumicu.


L'Oreal Fals Lash Wings, YSL Effet Faux Cils, Bipa Lash Unlimeted - sve tri maskare obavljaju svoj posao i više nego dobro, rotiram ih ovisno kako želim da mi trepavice izgledaju. Moj favorit među njima je YSL, no nažalost mana joj je što se jako brzo suši.


Eveline Celebrities - je moj favorit kada je u pitanju tuš. Odlično je pigmentiran, lako se nanosi, ne razmazuje i postojan je. Ako već niste, svakako vam preporučam da probate.


Rumenila koja obožavam i od kojih se ne odvajam već mjesecima: Sleek Rose Gold, Artdeco Bronzing Glow Blusher te Catrice Defining Blush - Rosewood Forest (koji izlazi iz asortimana, ukoliko vam se sviđa napravite zalihe).


Maybelline Color Tatto 24HR - iznimna pigmentiranost i postojanost dovoljan su razlog da ih nosim svakodnevno. Najdraže nijanse su mi On an On Bronze i Metallic Pomegrante.

S lijeva na desno: Golden Rose 120, 53, 56, IQ Cosmetics Intense 9 Plum, Catrice 160 Tell Me A Berry - tale, Mac Rebel
S obzirom da su ruževi moj najdraži dio dekorative te upravo njih najčešće kupujem bilo mi je jako teško odvojiti one koje sam najčešće nosila. No, izbor je ipak pao na  Golden rose 120, 53, 56, IQ Cosmetics Intense 9 Plum, Catrice 160 Tell Me A Berry - tale te Mac Rebel.


Ebay Beauty Blender - dovoljno je reći da otkad sam počela koristi BB više i ne koristim kistove za nanošenje tekuće podloge. Nisam isprobala original, nisam sigurna koliko mi treba jer sam pronašla fake verziju koja po meni posao obavlja i više nego odlično.




Kistovi koji su svakako obilježili moju godinu su Real Techniques kistovi i to Expert Face Brush, Buffing Brush, Blush Brush, Setting Brush, Pointed Foundation Brush te uljez među njima Ecotools Brow Brush. Ukoliko nemate mrežice za zaštitu kistova koje vidite gore na slici savjetujem vam da ih svakako nabavite jer su odlične i čuvaju kistove te samim time produžuju njihov vijek.


Batiste šampon za suho pranje - isprobala sam ih gotovo sve, trenutačno koristim ovaj XXL za volumen, no moj favorit među njima je onaj za smeđu kosu. Čitala sam da su se neke cure žalile da im slijepi kosu, ostavlja bijele tragove i stvara perut, no mislim da je sve stvar pravilne primjene uz koju ovaj proizvod čini čuda.


L'Oreal Preference High Shine Conditioner - kako sam se dugo vremena bojala sa L'Oreal bojama za kosu skupila sam lijepu zalihu ovih regeneratora i upravo sam njih najčešće koristila. Kosa mi nakon uporabe bude sjajna i mekana. Šteta što ovakvo dobrih proizvoda nema izvan boja za kosu.


Cien SOS Hand Concentrate - fantastična, a jeftina krema za ruke. Svakako bacite pogled.



Što se tiče lakova ovu godinu su mi najviše obilježili pjeskići i to Golden Rose nijanse 54 i 58 kojima sam zarazila sve prijateljice. Također bi još izdvojila Misslyn 86  Leather Look, koji mi je odličan. Naravno sve ostale manikure ne bi bile potpune bez Essence Better Than Gel Nails Top Coat - a koji nažalost izlazi iz prodaje. Ako mu znate dostojnu zamjenu svakako mi napišite u komentarima. 


Aveo Mandel odstranjivač laka za nokte sa acetonom - jeftin, a učinkovit proizvod. 


Dontodent - moj favorit među vodicama za ispiranje usta je Listerine, no našla sam mu jeftiniju, a učinkovitu zamjenu.


Kozmetičko ogledalo (Lidl) - odlično a jeftino ogledalo bez kojeg ne mogu zamisliti svoj dan.

Kako vam se sviđaju moji favoriti? Da li dijelimo neke od njih? Koji su vaši favoriti?

Tereza

22 komentara:

  1. Jaoooooooooo,bolje da nisam gledala ovaj post... lista samo rasteeeee!! :D
    da pocnem,Artdeco Camouflage Cream mi zaista treba,i dosta sam citala o njemu!!Ovaj Rimmel SM,mi je zaista potreban!! jel ima ona transparentna verzija?? :) i ovaj Eveline tus mi je zanimljiv,a imam neki miss sixty,i zaista je dobar... Golden Rose ove sljokicave lakove nikako da kupim... :D necu vise,dosta je... :) e da ova vodica za ispiranje usta,koristila sam onu roze iz iste Dontodent linije,ali NISTA,ALI NISTA ne moze da zameni LISTERIN!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ti je potrebno :D :D: D Da ima ti transparentna verzija SM, al sve mi se čine nekako prilagodljive :) E i Golden Rose obavezno moraš imati stvarno su odlični :) Listerin je definitvno najbolja, al me cijena često odbije :) Tereza

      Izbriši
  2. Odlični proizvodi!! Dijelimo ljubav prema Aminogenesis umivalici, Hipp kremici, eveline tušu i RT kistovima.
    Jako mi se sviđa i beauty blender i Lidl ogledalo. Znaš li možda link sellera od beauty blendera i koliko si platila ogledalo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! :) Nažalost BB je sold out kod seller od kojega sam ga kupila, no svakako namjeravam naručiti ovih dana nove, pa ukoliko se pokažu dobri javim ti.. Mislim da sam ga platila nekih 1,40 $ i stvarno mi je odličan! Naručivala sam još neke druge verzije, ali nisu mi bile dobre, odmah bi se raspale, dok ovu koristim mjesecima i još je kao nova. Ogledalo sam kupila na sniženju u Lidla za 60 kuna, mislim da je puna cijena oko 100, no često ti bude sniženo pa svakako prati! :) Tereza

      Izbriši
  3. Da li dijelimo neke od favorita?-bolje da odgovorim koje ne dijelimo :)) i ne znam za tebe, ali ja otkrice 99% ovih (odlicnih) proizvoda dugujem nasim beauty blogericama/blogovima (a mozda je to i razlog ili odgovor zasto nam ih se toliko podudara) ;)

    a posto prvi put komentiram, htjela bih jos nadodati i kako mi se jako sviđa vaš blog (po mom skromnom mišljenju jedan od kvalitetnijih novotvorenih blogova) i cijenim vas jer se od prvog posta primijeti da ga pisete "kako spada" a ne "tek toliko da se nesto napise" :) zelim vam puno kvalitetnih postova i jos vise klikova u ovoj godini .... Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blogosfera je svakako zaslužna za otkrivanje mnogih dobrih proizvoda, a tome bi trebala i služiti! :) Nemaš pojma koliko je lijepo vidjeti ovakve pozitivne komentare, slobodno ti komentiraj češće, naravno ne moraju biti samo pohvale :P Svakako je lijepo čuti druga mišljenja...Trudimo se jer radimo ono što volimo i što nas ispunjava i nadamo da ćemo u budućnosti biti sve bolje! :) Tereza

      Izbriši
  4. Hmm...dijelimo artdeco kamuflazu, rimmel stay matte, maybelline sjenke, artdeco rumenilo, golden rose ruzevi - moj omiljeni je 86, baby love kupka, mask of magnaminty... uh umorih se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh svašta nešto onda dijelimo i drago mi je to čuti! :) Tereza

      Izbriši
  5. Aminogenesis umivalica je divna! Svu sminku ili obozavam ili zelim. Karmini su ti predivni. Totalno imamo isti ukus :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aminogenesis obožavam, definitivno mi je proizvod godine! :) Primijetila sam da imamo sličan ukus kad su u pitanju ruževi! Neka, neka! Najdraži dio kozmetike! :) Tereza

      Izbriši
  6. Odličan post.
    Moji favoriti su također Revlon CS, Catrice ruž, Eveline tuš, Maybelline CT.
    Zanima me gdje si nabavila ovu mrežicu? Baš sam danas razmišljala kako mi to treba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala! :) Evo link za mrežice http://www.buyincoins.com/item/30432.html ! Odlična stvar! :) Tereza

      Izbriši
  7. Divni favoriti i dijelimo dosta toga :) Merz Spezial maska za okoloočno područje mi je genijalna, definitivno jedan od mojih favorita prošle godine :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dijelimo dosta toga,a nesto bi voljela i probati!
    Mozes li mi molim te dati link od mrezica za kistove i ovog BB?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj ako budeš u prilici! :) Možeš pogledati u prethodnim komentarima za BB i mrežice! :) Tereza

      Izbriši
  9. Wohoo! Koliko zajedničkih favorita :)) Eucerin krema je najbolja krema IKAD za nas atopičare i suhožoce, jako, jako, jako ju volim :). U favoritima mi se našla i Hipp krema, YR gelovi i to mi je baš ovaj od cvjetova pamuka fenomenalan, Eveline eyeliner, Loreal false lash wings maskara, GR ruževi i Catrice Tell me a berry tale :D U zadnjih mjesec dana sam oduševljena i s Cien kremom, a probala sam ovo ljeto itaj Afroditin losion za tijeloi bio mi je odličan. Uh... baš mi je drago da volimo toliko istih stvari :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin mi je otkrićeeeeee!!!! Spasi me svaki put! I meni je baš drago vidjeti da netko voli toliko istih stvari kao i jaaaa :) Tereza

      Izbriši
  10. Što da ti kažem Tereza, ti kao da si neka moja blizankinja :D Barem što se tice preparative, kao da gledam svoje favorite :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Twinsice moja :D :D Drago mi je da je tako jer kad uzmem proizvode po tvojoj preporuci gotovo uvijek mi pašu! :) Tereza

      Izbriši
  11. slažem se za ovaj regenerator, šteta što ga nema za kupiti izvan boje za kosu :)
    a koristimo mnoge iste stvari, Balea uljni losion, MNY Fit Me trenutno nemam, ali mi je genijalan taj korektor, YR tuširalica, ma ima toga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno šteta za regenerator! Nemam sreće sa pronalaskom dobrih proizvoda za kosu, često u početku budem zadovoljna pa mi se poslije ispostavi da ništa posebno ne čine mojoj kosi! al svakako imam u vidu neke od tvojih favorita! :) Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...