petak, 17. siječnja 2014.

Wet n Wild Comfort Zone paleta

Duže vrijeme sam odolijevala Wet n Wild proizvodima, uvjeravajući se da mi ne trebaju, no kako su se ratne zalihe smanjivale, a znatiželja sve više rasla, ipak sam pokleknula i odlučila se na kupovinu.


Danas ću vam pokazati paletu koju u zadnje vrijeme često kombiniram kako u dnevnim tako u večernjim lookvima. Riječ je o Wet n Wild Comfort Zone Color Icon Eyeshadow Palette koja sadrži ukupno osam  nijansi zemljanih tonova.


Paleta dolazi u crnom plastičnom pakiranju sa prozirnim poklopcem. Zaštićena je sa crnom naljepnicom tako da možete biti sigurni da je nitko nije otvarao prije vas. U sebi sadrži aplikator, no ja uvijek pri nanonošenju posežem za kistovima tako da mi nije upotrebljiv. 



Sjenila su podjeljena u dva stupca. Na njima je naznačeno gdje bi se trebala nanositi (Browbone, Eyelide, Crease, Definer), no naravno vi se ne morate toga pridržavati.

Stupac 1.

Stupac 2.

Pigmentiranost svih sjenila je odlična, no dvije nijanse iz drugog stupca su ipak malo lošije pigmenitrane od ostalih (Eyelid i Crease). Trajnost svih sjenila je također odlična, uz bazu za sjenila izdržati će vam na kapcima dok ih ne skinete, uz to da s vremenom nijanse blijede. Također sva sjenila su mekane, baršunaste teksture i lako se blendaju, iznimka je zadnje sjenilo iz drugoga stupca koje je ipak malo tvrđe i teže ga je pokupiti. Kao negativne strane jedino mogu izdvojiti to što se sjenila znaju malo trusiti, no gotovo neznatno. Također bih volila da paleta sadrži nekoliko mat nijanse jer su sve shimmeraste + jedna nijansa douchrome, no to je stvar osobnog izbora.

S lijeva: stupac 1 (Definer, Crease, Eyelid, Browbone), stupac 2 (Definer, Crease, Eyelid, Browbone). Slikano u hladu.

S lijeva: stupac 1 (Definer, Crease, Eyelid, Browbone), stupac 2 (Definer, Crease, Eyelid, Browbone). Slikano na suncu.

Paletu Comfort zone možete nabaviti u svim DM - ovima koji sadrže Wet n Wild kozmetiku po cijeni od nekih 50 – ak kuna. Moje preporuke!

Kako vam se sviđa paleta? Da li ste već isporbali Wet n Wild proizvode? Imate li mi nešto za preporučiti? 

Tereza

Broj komentara: 14:

  1. Tu paleticu stalno gledam i nikako da ju kupim, a stvarno je prekrasna. Imam Wet n Wild rumenilo u nijansi Mellow Wine i obožavam ga, pigmentarno je i lijepo se blenda. Kakve su ostale nijanse rumenila ne znam, ali ovo mi je za čistu peticu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je divna <3 ja sam sebi još uzela lak (Disturbia) a za neki od sljedećih puta sam zapikirala ruževe i rumenilo :) Tereza

      Izbriši
  2. Joj, po meni ovi aplikatori samo nagrđuju paletu, ne kuzim zasto ih ne izbace jer su iovak neiskoristivi -.-
    Inače, paleta mi je divna i nadam se da ću je uskoro nabavit. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaa, bolje mi s prstima ide nego s ovim aplikatorima :P
      I ja se nadam upotpunit svoju kolekciju što prije :) Tereza

      Izbriši
  3. e pa ova paletica mi je najljepša no pokušavam biti racionalna i uvjeravam se da mi ne treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam pokušala, al nije mi baš išlo :D Tereza

      Izbriši
  4. Ja sam zaljubljena u ovu paletu :heaven:

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je. Drago mi je da si i ti zadovoljna. I ja sam baš objavila recenziju njihove Cool as a cucumber paletice pa čekiraj. Možda ti se svidi. Preporučam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Za tu cijenu dijeluje mi kao odlican proizvod. Mozes li mi samo reci koji Dm u Zagrebu ih drzi? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tu cijenu je jako dobra! :) Evo link kod kolegica Maybe's New start sa popisom svih prodavaonica: http://maybesnewstart.blogspot.com/2013/11/wet-n-wild-makeup-u-dm-u-popis.html

      :) Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...