srijeda, 15. siječnja 2014.

Essence Stay Matt lip cream

Nisam planirala pisati ovaj post, ali činjenica da proizvod koji ćete danas vidjeti nažalost izlazi iz Esssence asortimana natjerala me da vam napišem nekoliko riječi. Naime, trenutno su proizvdi koji izlaze iz asortimana sniženi i još uvijek imate priliku uhvatiti neke od njih pa tako i Essence Stay Matt Lip Cream


Obzirom da obožavam mat finish na usnama morala sam probati Essence Stay Matt lip cream čim se se pojavio na tržištu. Dolazi u 4 nijanse –  01 Velvet Rose, 02 Smooth Berry, 03 Soft Nude i 04 Silky Red. Ja imam 3 nijanse (nemam 03 Soft Nude). Za cijenu od 17,90 kn dobije se 4 ml proizvoda. Ambalaža (prozirna plastična sa spužvastim aplikatorom) i način aplikacije izgledaju kao da je riječ o sjajilu, međutim ovaj proizvod daje potpuni mat finish. Obzirom da izlaze iz asortimana trenutno su u DM – u sniženi na 9,90 kn

S lijeva: 01 Velvet Rose, 02 Smooth Berry, 04 Silky Red

S lijeva: 01 Velvet Rose, 02 Smooth Berry, 04 Silky Red

Tekstura je kremasta, a nedugo nakon nanošenja suši se u mat finish. Nisam primijetila da mi dodatno isušuje usne, ali niti ih hidratizira pa svakako preporučam da prije nanošenja nahranite usne. Kao manu navela bih povremeno uvlačenje u borice na usnama, ali dobra priprema usana to uvelike smanjuju. Aplikator je prilično precizan tako da se proizvod jako lako nanosi. Pigmentacija svih nijansi koje ja imam je izuzetno dobra, prilikom nanošenja dovoljan je jedan tanki sloj. Ovaj proizvod također zaslužuje pohvalu kada je u pitanju trajnost – bez problema izdrži na usnama oko 3 sata nakon čega počinje ravnomjerno blijedjeti


Od gore: 01 Velvet Rose, 02 Smooth Berry, 04 Silky Red

Ovo je najbolji Essence proizvod koji sam do sada probala i uistinu mi nije jasno zašto ga izbacuju iz asortimana (očekivala sam da će uvesti još nijansi, a ne ga izbaciti u potpunosti). Ja sam i više nego zadovoljna omjerom cijene i kvalitete. Cijena, mat finish, ugodan osjećaj na usnama, dobra pigmentacija i postojanost razlozi su zbog kojih vam preporučam da odete do DM – a i uhvatite svoj primjerak dok još možete. Ja želim kompletirati svoju kolekciju i u potrazi sam za nijansom 03 Soft Nude. 

Jeste li probali Essence Stay Matt lip cream?  Jeste li probali neki sličan proizvoda koji mi možete preporučiti?

Martina

Broj komentara: 14:

  1. imam velvet rose i smooth berry i divne su, ali si me dobro podsjetila na njih, jako dugo ih nisam koristila, zaboravila na njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila zaboravila na njih, podsjetila sam se kad sam vidjela da izlaze iz prodaje. ;)
      Martina

      Izbriši
  2. Bwaaaaaaaaaa, zašto ih izbacuju :/ Imam velvet i berry, i u početku ih nisam voljela jer mi nisu odgovarali, ali sad mi se sve više sviđaju, valjda sam napokon skužila kako ih dobro nanijeti.. Morat ću navratiti do DM-a!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Požuri, jer koliko sam danas uspjela vidjeti nestali su u gotovo svim DM-ovima kod mene. :/
      Martina

      Izbriši
  3. Stvarno su divni. Uopste mi nije jasno zasto iz izbacuju...Osim ako nece da uvedu novu i vecu kolekciju takvih ruzeva! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja se nadam da ce uvesti neke nove mat ruzeve. :)
      Martina

      Izbriši
  4. Šteta samo sto se na usnama ne vidi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno mi usne nisu bas u reprezentativnom stanju, ali cime se malo oporave bit će swatcheva i na usnama. :)
      Martina

      Izbriši
  5. odlicni su! u Mulleru jos uvijek nisu na snizenju, nisam znala da izlaze iz asortimana...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U dm-u su snizeni sigurno, a za Muller i Kozmo ne znam - nisam bila zadnjih dana.
      Martina

      Izbriši
  6. Ja ih obožavam ! No vidila sam na Essence stranicama da ih vraćaju, ali u novim ambalažama i da će uvesti još jednu nijansu čemu se baš veselim! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, na ovom linku http://www.essence.eu/hr/proizvodi/novi-proizvodi/ popis je svih novih proizvoda. :)
      Martina

      Izbriši
  7. Imam velvet i berry (valjda svi imamo te nijanse haha :D) i stvarno su dobri proizvodi, uzevši u obzir cijenu. Pigmentacija im je najveći plus.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nisu savršeni - ali obzirom na cijenu stvarno se ne mogu žaliti. :) Kao što sam navela, omjer cijene i kvalitete je izvrstan.
      Martins

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...