subota, 1. veljače 2014.

Wish lista - Dekorativa


Kako i sama volim zaviriti u tuđe Wish liste tako sam odlučila s vama podijeliti svoju. Ovoga puta sam se bazirala na dekorativu, no ukoliko vas bude zanimalo moći ćete vidjeti i preparativu. Mogla bih slobodno reći da su na Wish listi proizvodi za koje nisam sigurna da ću si ih sve priuštiti u nekom bližem razdoblju, no bila bih sretna kada bih uspjela prekrižiti sa popisa barem nekoliko njih. Nadam se da mi je omogućeno barem ovdje maštati! J

theBalm INSTAIN - Pinstripe (Plum) (Izvor)



theBalm Cindy-Lou Manizer (Izvor)



Lime Crime tekući ruž Velvetine - Red Velvet (Izvor)


Stila Stay All Day Liquid Lipstick - Aria (Izvor)


Sleek Matte me lip cream – Fandango purple (Izvor)

Yves Saint Laurent Rouge Volupté Lipstick - Rose Opera (Izvor)




NARS Radiant Creamy Concealer (Izvor)

Yves Saint Laurent Le Teint Touche Éclat Foundation (Izvor)

Chanel Poudre Universelle Libre (Izvor)

Clinique Berry Pop (03) (Izvor) 

NARS The NARSissist Cheek Kit (Izvor) 


Benefit They're Real! Mascara (Izvor)

Lily Lolo Eyelid Primer
(Izvor)

Da li vam se sviđa moja Wish lista? Što se nalazi na vašoj

Tereza

Broj komentara: 18:

  1. Ovo rumenilo od Balm-a (Plum) izgleda presavršenoo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Rumenilo je preslatko, ali sa tvoje WL naaaajdraži mi je Yves Saint Laurent Rouge Volupté. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. oću i ja ovaj primer, i odlična je čitava wish lista al Clinique Berry Pop mi je najviše upalo u oko *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je preslatko, nadam se da je i na licu jednako dobro kao što izgleda :D Tereza

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. I ja, i ja :D Nadam se da ćemo ga skinuti sa WL ;D Tereza

      Izbriši
  5. Opsežna WL, moram priznati :) Benefit They're real preporučujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost :/ Hvala na preporuci, nadam se da ću je što prije isprobati! :) Tereza

      Izbriši
  6. Divna WL :) theBlam mi je genijalan :) Slinim za njihovim rumenilima već dugo. Nabavila sam Mary-Lou i sad slinim za Cindy (Mary mi je usamljena). Volim YSL ruževe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Slažem se da Mary ne smije biti usamljena :D :D Nijansa Rose Opera mi je zbilja predivna :) Tereza

      Izbriši
  7. divna WL, i sama bih rado sve proizvode s nje :D
    trenutno se trudim ne kupovati ništa ni razmišljati o wishlistama (koliko god to bilo teško), ali i kod mene će Cindy sigurno pasti :)
    a mislim i Clinique rumenilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam u fazi ne kupovanja :D ovo je dugoročna wish lista :D :P Tereza

      Izbriši
  8. Pa nije ti loša WL :D Imam jedino ML higliter, ostatak bih rado osim YSL ruža koji mi nisu nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel da nije loša? :D Ma općenito nisam zadovoljna postojanošću YSL ruževa, al su im boje fantastične :) Tereza

      Izbriši
  9. na mojoj wl su nars i ysl te se nadam da cu ih jednom i imati. vrijeme je i za moju novu wl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da ćemo obje nabaviti ono što želim :D Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...