petak, 10. siječnja 2014.

New in by Martina #2

U posljednje vrijeme nisam puno trošila, kupovala sam uglavnom uobičajene sitnice koje svakodnevno koristim i bez kojih moj kozmetički kutak ne može. Također, neke od stvari koje ćete vidjeti sam dobila na poklon.



Avene Micellar lotion – do sada nisam koristila micelarne i je ovo prva kojoj sam dala priliku. Već ju koristim nekoliko dana i za sada sam zadovoljna. Balea blagi gel za pranje lica sam nedavno isprobala i mogu reći da, obzirom na cijenu, odlično obavlja svoj posao. Iako sada koristim neku drugu umivalicu kupila sam da imam u zalihama. Već duže vrijeme sam u potrazi za nekim dobrim pilingom za lice, a prije par dana sam sasvim slučajno zalutala u Bio Svijet u Zadru i prvo što sam ugledala bio je Natura Siberica stalak. O njihovom blagom pilingu čula sam i čitala samo pohvale i uistinu se nadam da će me osvojiti i postati dio standardne postave moje preparative.


Pantene 2 – minutna intenzivna hidratantna maska našla se u mojoj DM vrećici sasvim slučajno. Trebala mi je maska za kosu, a obzirom da do sada isprobanim maskama uglavnom nisam bila zadovoljna odlučila sam ovoj dati priliku. Mades Cosmetic Stackable Body Wash Lily je tuširalica nježnog cvijetnog mirisa koju sam dobila na poklon.

Dm ovaj mjesec (od 2.1.2014. do 31.1.2014.) na neke proizvode ima akciju "uzmi 3 plati 2". Među tim proizvodima nalaze se i ove Afrodita tuširalice. Obzirom da ih mnogi hvale (posebno Jojoba Oil), a ja ih do sada nisam isprobala, nisam mogla odoljeti kupnji. 


I ovaj mjesec sam posjetila Yves Rocher i kupila Yves Rocher Brillance Shine šampon za sjaj kose s ekstraktom nevena i Yves Rocher Sebo Specific anti - imperfections dnevno/noćni koncentrat za mješovitu i masnu problematičnu kožu lica s ekstraktom kopljolista i zelenog čaja. Ova krema me posebno zanima jer navodno sužava proširene pore, prekriva manje nepravilnosti, zaglađuje kožu i čini ju matiranom i baršunastom. Jedva ju čekam isprobati!


Ove dvije prekrasne nijanse MAC ruževa napokon su se našle u mojoj kolekciji. Radi se o Girl About Town i So Chaud, a uskoro očekujte post sa swatch - evima.


Rimmel Lasting Finish by Kate Moss 01 i LOOK by Bipa Lipliner 5 orchid mogli ste već vidjeti u postu Drugstore red, ali obzirom da su relativno novi dobili su svoje mjesto i ovdje.


Rimmel Stay Matte matirajući puder i Revlon Colorstay moja su idealna kombinacija koju koristim već dugo, obzirom da su mi i jedan i drugi pri kraju morala sam se osigurati jer nikako ne želim ostati bez ova dva proizvoda. U mojoj Iris parfumeriji neki Rimmel proizvodi bili su sniženi, a Rimmel Stay Matte tekući puder bio je 50% jeftiniji i to je jedini razlog zašto sam ga odlučila kupiti i isprobati. 


P2 Glow up! Highlighter u nijansi 020 high glow poklon je od T, veseli me testiranje ovog proizvoda. LOOK by Bipa Lash Unlimited maskara je još jedan proizvod bez kojeg ne mogu (u biti mogu, ali ne želim). T ju je već spominjala pa svakako klikniteO ArtDeco Camouflage Cream vjerojatno ste već čitali pa stoga neću duljiti. Moja nijansa je 3.


Kad sam u blizini Golden Rose štanda ne mogu da ne zastanem, imaju tako pristupačne cijene, a puno lijepih ruževa i lakova za nokte. Ovaj put sam uzela GR Rich Color lak u nijansi 28Maybelline Color Tatoo svima je već jako poznata stvar. Nijansu Metalic Pomegranate gledam već mjesecima i evo napokon je moja. Ne znam zašto sam tako dugo odgađala kupnju nečega ovako lijepog.


I za kraj, tu je jedan parfem koji sam dobila na poklon. Bruno Banani Not For Everybody EDP opisala bih kao dnevni, lagani, opuštajući i nenametljiv miris.

Sviđa li vam se moj new in? Što ste vi kupile/dobile u posljednje vrijeme?

Martina


Broj komentara: 28:

  1. Zelim sve! Sve je divno. Bas je po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgodan new in :) Zanima me p2 hajlajter i Mac ruževi, naravno :) A na listi mi je Natura Siberica piling :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P2 highlighter sam upravo počela koristiti...swatchevi Mac ruzeva uskoro (čim ih uspijem poslikati kako treba :/ )... A Natura Sebireica me za sada (nakon 10 dana korištenja - svaki drugi dan) polagano osvaja. :)
      Martina

      Izbriši
  3. Predivan new in! Ruževi su mi najljepši, priznajem. Ja sam probala taj Rimmel Stay Matte puder i meni je užasan, isto sam ga kupila na tom popustu, ali nisam ga probala u kombinaciji s Revlonom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U kombinaciji s Revlonom koristim Rimmel Stay Matte matirajući puder u kamenu ;)
      A ovaj Rimmel Stay Matte tekući puder još nisam probala, nijansa mi je malo tamna pa mislim da će čekati svoj red do proljeća.
      Martina

      Izbriši
  4. I ja sam obnovila zalihe kamuflazne kreme jer je sad na 50% snizenju iako se i ono prvo jedva trosi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si ju uhvatila na 50% sniženju stvarno se isplati pa makar stajala u zalihama i čekala svoj red. :)
      Martina

      Izbriši
  5. Jedva čekam post swatchevima novih MAC pridošlica :) Kod Artdeco camouflage creama i ja najviše koristim 3 za nepravilnosti na licu, za podočnjake je ipak moram miješati da bude još svjetlija...sve u svemu, lijepi new in, onako, baš taman :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oko slikanja MAC pridošlica mučim se već neko vrijeme, čim swatchevi budu zadovoljavajući ide post. :)
      Martina

      Izbriši
  6. Divni noviteti, sve mi se sviđa :) Čekam recenziju Rimmel Stay Matte tekućeg pudera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rimmel Stay Matte tekući puder mi je trenutno taman. :/
      Tako da će isprobavanje morati malo pričekati do proljeća.
      Martina

      Izbriši
  7. Podsjetila si me da se moram KONAČNO počastiti Bruno Banani parfemom koji mi se jako dopada (ne znam da li je to baš ovaj ali nos neće pogriješit :) Izabrala si divne nijanse MAC ruževa, a i ostalo je sve za 5 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je moj prvi Bruno Banani parfem, nikada me nisu privlačili. Ovaj sam dobila na poklon i za sada mi miris odgovara. :)
      Martina

      Izbriši
  8. Sve mi se sviđa,posebno MAC ruževi.A moram i ja kupiti taj Stay Matte :)

    OdgovoriIzbriši
  9. divni noviteti, imam MAC Girl About Town i to i je jedan od najdražih ruževa <3
    I MNY Colour Tattoo imam :D

    a ostalo bi se rado isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan je Girl About Town, i ja sam stvarno oduševljena ovim ružem. :)
      Martina

      Izbriši
  10. Dosta mi se stvari dopada, ali me zanima piling. :) Trazim blagi a efektivan piling i ako je ovo taj onda cu se spremiti na put. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling je stvarno blag, zrnca su jako sitna i ne grebu kožu. Koristim ga 10 - ak dana, svaki drugi dan. Za sada mi se jako jako sviđa. :)
      Martina

      Izbriši
  11. Divni noviteti...Dijelimo micelarnu,tusiralice i piling koji mi je odlican:-)A GR stand ni ja ne mogu promasiti,uvijek stanem i kupim neki novi lak!

    OdgovoriIzbriši
  12. Divne "sitnice" :)) Ovi ruževi su genijalni i nadam se da ćeš biti zadovoljna s Avene Micellar lotion

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...
      Da, ruževi su divni, ali muku mučim sa slikanjem vjernih swatcheva. :/
      Micelarna se za sada pokazala dobra, ali ne volim donositi preuranjene zaključke. Vidjet ćemo konačan sud kad ju dobro isprobam/potrošim.
      Martina

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...