ponedjeljak, 13. siječnja 2014.

APIVITA kremasta pjena za čišćenje lica i područja oko očiju

Danas vam donosim recenziju jedne odlične umivalice koju svakodnevno koristim zadnjih mjesec dana. Riječ je o Apivita kremastoj pjeni za čišćenje lica i područja oko očiju.


Za sve vas koji ne znate Apivita je grčki brend čiji proizvodi sadrže i do 100 % prirodnih sastojaka te spajaju ekstrakte 5500 biljaka s čistim pčelinjim proizvodima i organskim eteričnim uljima.



Apivita kremasta pjena za čišćenje lica i područja oko očiju sadrži 93% prirodnih sastojaka.
  • Uklanja nečistoće i šminku s lica i područja oko očiju sapunikom i prirodnim česticama za čišćenje bez isušivanja kože.
  • Maslina hidratizira i hrani kožu dok ju lavanda umiruje.
  • Propolis pruža blago antiseptičko i antioksidacijsko djelovanje.
  • Idealna je za sve tipove kože.
  • Ekskluzivna inovacijaApivita je zamijenila vodu infuzijom zelenog čaja u liniji za čišćenje lica kako bi pojačala antioksidacijsko djelovanje proizvoda. 
Sadržava: Sapuniku, Masline, Lavandu*, Propolis, Patenol, Pšenične proteine, Miris: eterična ulja mandarine, limuna i grejpa, Infuziju zelenog čaja* umjesto vode.
Ne sadržava: SLES i SLS, Mineralna ulja, Silikone, Propilen glikol.
*certificirani organski uzgoj



Apivitina umivalica dolazi u plastičnom pakiranju smeđe boje u količini od 200 ml koju dozirate pritiskom na pumpicu. Za cijelo lice će vam biti potrebna jedan ili dva stiska. Kremasta tekstura se nakon dodira s vodom pretvara u pjenu koja će ukoliko koristite masažne četke za lice biti puno veća. 



Nakon mjesec dana svakodnevnog korištenja (ujutro i navečer) mogu reći da sam ovom umivalicom i više nego zadovoljna. Ako tražite nešto što temeljito uklanja svu nečistoću i šminku sa lica, a želite biti sigurni da vas neće dodatno isušivati, ovo je proizvod za vas. Lice je nakon uporabe mekano, glatko i nahranjeno, a nimalo isušeno. Velika prednost Apivitine umivalice je ta što temeljito uklanja i makeup sa očiju (čak i maskaru) bez pretjeranog trljanja i potezanja, što je posebno dobro za one koji žele samo jedan proizvod za čišćenje. Nadalje, nimalo ne iritira tako da ga bez straha mogu koristiti i oni sa osjetljivim očima.

Preporučila bih ju svim tipovima kože, a naročito onima sa suhom i osjetljivom kožom (ukoliko niste alergični na neki od ovih prirodnih sastojaka), no kako ne ostavlja masan trag na licu pogodna je i za one sa mješovitom i masnom.

No, na kraju ipak moram zaključiti kako mojoj mješovitoj i osjetljivoj koži ipak bolje odgovara Aminogenesis Really, really clean gel o kojemu ste mogli čitati ovdje, jer iako sam Apivitom više nego zadovoljna i imam samo riječi hvale ne primjećujem neka poboljšanja na koži kao kod Aminogenesisa u vidu djelovanja na komedone i atopijski dermatitis. 

Ono što bi moglo prevagnuti pri vašem izboru su cijena i dostupnost. Tako Apivitu možete kupiti u svim bolje opremljenim ljekarnama po cijeni od 109 kuna, dok je Aminogenesis trenutno dostupan samo putem interneta, a za njega će te morati izdvojiti 182 kune (osim ako ga kao i ja ne nabavljate u Americi, gdje je gotovo tri puta jeftiniji).

Zaključno, Apivita kremasta pjena je odličan proizvod kojeg toplo preporučujem svima!

Da li ste koristili Apivita proizvode? Kako vam se čini ova umivalica?

Tereza





Broj komentara: 12:

  1. Pohvale na sve strane za ovu umivalicu :) Ja ću je ipak preskočit jer imam blagu alergiju na propolis općenito pa se ne bum nepotrebno igrala :) Ali ću zato Really, Really Clean isprobat kad tad pa makar možda i nije idealna za suhu kožu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta :/ Iako imam suhe i atopične obraze mene ne isušuje Aminogenesis, nadam se da će i tebi odgovarati jer zbilja je divan :) Tereza

      Izbriši
  2. svo ju hvalite, stvarno ću je morati probati!
    koristila sam samo njihov zeleni serum, a ova pjena mi je već dugo u mislima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene serumi privlače, nikako da ih isprobam! :) Tereza

      Izbriši
  3. Trenutno koristim također Apivita umivalicu, ali gel za masnu i mješovitu kožu s proposlisom i citrusom i jako sam zadovoljna. Toliko je nježan da mi je prava uživanicija umivanje s njim. Nakon što ga potrošim isprobat ću ovu pjenu o kojoj sam također čula same pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je uvijek strah da me te umivalice za masnu i mješovitu ne bi isušivale :/ Drago mi je da ti je dobar :) Tereza

      Izbriši
  4. I opet kao da smo klonirane :D Obožavam ovu pjenu, ali malu prednost dajem Really gelu.

    Odlična je ova Apivita :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 Da odlična je, ali nema do Aminogenesisa :D Tereza

      Izbriši
  5. Koliko zelim da probam njihove proizvode a posebno umivalice. Ali u Srbiji ih nema koliko ja znam. Ako budem isla u Grcu kupujem zalihe :) Posebno umivalice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš probati, ja sam stvarno zadovoljna! :) Tereza

      Izbriši
  6. Ova umivalica je moj nedavno otkriveni HG, jedna i jedina i ne planiram je mijenjati :)
    Ja imam užasno dehidriranu kožu i iako nisam isprobala Aminogenesis, mislim da bi mi bila malo preagresivna i da mi be dodatno isušivala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja koža je također jako dehidrirana (naročito zimi) i Aminogenesis me nije isušivao, al opet sve ovisi od osobe do osobe. Apivita je stvarno odličan proizvod, samo su nijanse presudile u korist Aminogenesisa :P Ukoliko budeš u prilici isprobaj ga, barem iz znatiželje! :) Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...