srijeda, 8. siječnja 2014.

Nuxe Conture des Yeux Prodigieux - krema za područje oko očiju

Moj prvi bliži susret sa Nuxe - om kao brendom dogodio se prije otprilike dvije godine kada sam imala priliku biti promotorica njihove kozmetike. Iskreno, na prvi dojam nisam bila oduševljena, proizvodi su mi se učinili precijenjeni, no s vremenom, kako sam bila u mogućnosti testirati one koji su mi bili zanimljivi, moje mišljenje se promijenilo i rodila se ljubav prema Nuxe-u. Uz suho ulje, Conture des Yeux Prodigieux slovila je kao najprodavaniji Nuxe-ov proizvod, a kako je za mene okoloočno područje bolna tema, odlučila sam ju od svih proizvoda prvu isprobati.



Za početak da vas upoznam sa mojim okoloočnim područjem. Imam podočnjake, mogla bih reći da su srednje izraženi, naročito zimi zbog toga što sam tada poprilično bljedunjava. Kapci su mi hiperpigmentirani, okoloočno područje zimi često isušeno, a također ujutro često znam biti i natečena.

Što obećavaju iz Nuxa?


Snažna kombinacija antioksidansa (dragocjeni vječni cvijet, plavi zvjezdan i ekstrakt kakaa) štite od prijevremenog starenja dok prirodna hijaluronska kiselina omekšava kožu i zaglađuje fine bore oko očiju, a biljni kofein djeluje protiv natečenosti i tamnih podočnjaka. Biljni glicerin pruža obilje hidratacije.



Conture des Yeux Prodigieux dolazi u bijeloj plastičnoj tubi, u količini od 15 ml, a sadrži i pumpicu kako bi se proizvod što lakše dozirao. Bijele je boje i namijenjena je svi dobnim skupinama, tipovima kože čak i onima sa osjetljivim očima te korisnicima kontaktnih leća.



Tekstura kreme je vrlo lagana, brzo se upija i potrebna vam je mala količina za cijelo područje. Nanosim ju dva puta dnevno (ujutro i navečer) ispod očiju (nekada i na kapke) tako da prstima lagano utapkavam od unutarnjeg prema vanjskom rubu.



Ja sam ovom kremom i više nego zadovoljna. Naime, spasila me u razdoblju kada sam tri dana u tjednu radila noćnu smjenu te je moje okoloočno područje vapilo za kvalitetnim proizvodom. Ono što vam ova krema može najprije ponuditi je dobra hidratacija. Otkako ju koristim nema suhih dijelova, područje oko očiju glatko je i nahranjeno. Nadalje, možete očekivati da vam ujutro smanji natečenost, naročito ako ju preko noći držite u hladnjaku. Krema također osvježava i samim time smanjuje znakove umora, no nemojte očekivati da će vam od nje podočnjaci nestati. Nažalost, za takvu kremu još nisam čula i ukoliko postoji ja ju odmah kupujem bez obzira na cijenu. Ukoliko vam je kao meni za podočnjake zaslužna genetika, a ne neki drugi zdravstveni razlog, nema nam pomoći. J

Po pitanju borica oko očiju nisam dovoljno kompetentna, jer ih na sreću još uvijek baš i nemam, no primjećujem da krema lagano zaglađuje i omekšava.

Osim učinkovitosti, ono što me oduševljava kod ove kreme njen je miris. Nekad bih znala nanijeti kremu na ruku kako bih ju mogla mirisati. Znam da ne zvuči baš normalno, al što ću kad me miris toliko oduševio. J Vjerojatno će biti i onih kojima on neće odgovarati, jer je dosta intezivan no, ne brinite, nakon što nanesete kremu, on vrlo brzo ishlapi (na moju žalost).

Ono što bi nekima još mogla biti mana je cijena koja iznosi 164 kune (ovisno o ljekarni). Ipak mislim da se isplati jer jaaako dugo traje, u prosjeku 4-5 mjeseci čak i ako ju nanosite dva puta dnevno. Na stranici Feeluniqe Nuxe proizvodi često znaju biti sniženi, pa ukoliko vas zanima svakako bacite oko.

Koristite li vi okoloočne kreme? Kakva su vaša iskustva sa Nuxe proizvodima?

Tereza

Broj komentara: 10:

  1. Svi pominju te Nuxe okoloocne a ja nemam gde da ih kupim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, uvijek netko zakinut! valjda će brzo stići do vas :/ Tereza

      Izbriši
  2. Ništa ne propuštaš, meni NUXE okoloočne kreme nemaju apsolutno nikakvog efekta (ali su im zato kreme za lice dobre, naročito Merveillance i Prodigieuse noćna). Od okoloočnih probah Nirvanesque i ovu recenziranu i obje su mi bile bezvezne. Puuuuno bolja mi je bila znatno jeftinija Afroditina Hydra Thermal (ironično, njihova krema za lice iz iste linije mi pak nikako nije odgovarala, nijedan proizvod mi nikada nije izazvao toliko prištića, ali okoloočna im je super).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super, naročito po pitanju hidratacije...:) a vidiš ja baš za tu Afroditinu čula da nema učinka... doduše ja je nisam koristila...a di bi bi bili da svim isto paše :) Tereza

      Izbriši
  3. E čekala sam recenziju dobre okoloocne kremice jer u posljednjih par mjeseci stvarno muku mučim s natečenošću...a prije nisam imala s tim problema....svakako ću ju isprobati..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drži je u frižideru, puno je bolji efekt i držim fige da će ti biti dobra :) Tereza

      Izbriši
  4. Nuxe obožavam i imam dosta njihovih proizvoda koje koristim i koje sam potrošila.
    Prije nekoliko mjeseci potrošila sam okoloočnu Nirvanesque, a od jučer imam ovu recenziranu u posjedu. Za sad se slažem za miris, divan je! Za detaljnije dojmove ću sačekati još neko vrime.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa i ja volim Nuxe, njihov balzam u lončiću mi je jedan od najboljih proizvoda za usne :) nadam se da će ti okoloočna biti dobra! :) Tereza

      Izbriši
  5. Imala sam pred neke 2 godine možda i bio mi je ok. Ubija ljubičaste podočnjake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji su ljubičasti :P Meni je po pitanju hidratacije odlična :) Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...