ponedjeljak, 27. siječnja 2014.

My makeup bag – weekend away

Dugo sam razmišljala o naslovu ovoga posta i još uvijek nisam zadovoljna. Naš jezik povremeno mi se čini toliko kompliciran da tako jednostavne misli nekada ne mogu (ili ne znam) izreći/napisati bez da zvuče besmisleno i komplicirano. Tako je bilo i s naslovom ovoga posta i na kraju je cijela priča završila ovako kako vidite – na engleskom.


U ovome postu riječ je o sadržaju moje kozmetičke torbice, ali ne torbice koju svakodnevno nosim sa sobom u torbi (jer u biti nosim premalo stvari da bi uopće imalo smisla pisati post o tome) već kozmetičke torbice koju nosim sa sobom kada idem negdje na vikend (2 – 3 dana).





Maybelline Fit me puder (125 Nude Beige) testiram već jako dugo i moglo bi se reći da imamo „love - hate“ odnos. Jedno vrijeme mi se sviđa i odgovara mi, pa mi se jedno vrijeme ne sviđa i kažem da ga nikada više ne bih kupila. Neko vrijeme sam ga zanemarila, a sada ga opet svakodnevno koristim i nadam se da ću uskoro konačno srediti svoje dojmove.

Maybelline Fit me korektor (20 Sand) za mene je jedan od najboljih korektora drogerijskog ranga. Jako je lagan, dobro prekriva, ne uvlači se u borice i djeluje prirodno na koži.

Artdeco Camouflage Cream (3) ne koristim svakodnevno, ali volim ju imati uz sebe. Zahvaljujući visokoj moći prekrivanja zaista mi pomaže u kriznim situacijama.

Rimmel Stay Matte Pressed Powder moj je omiljeni proizvod za matiranje. Izvrsno matira, ne daje nikakvo prekrivanje i stoga sam korisitila gotovo sve dostupne nijanse, i vjerujte mi, sve su transparentne. Trenutno imam nijansu 004 Sandstorm zato jer je jedina bila dostupna prilikom kupovine.


Essence bronzing compast powder matt - 02 love to be matt

Essence bronzing compact powder matt (02 love to be matt) je proizvod koji me ne oduševljava, ali uzevši u obzir cijenu mogu reći da je sasvim solidan bronzer. U potrazi sam za dobrim mat bronzerom koji nije narančast i ako imate neku preporuku molim vas da mi napišete u komentarima, bit ću jako zahvalna.

P2 Glow up! highlighter - 020 high glow

P2 Glow up! highlighter (020 high glow) je jako povoljan, a po meni iznimno dobar proizvod. Pigmentacija je odlična, lijepo se blenda i, što je jako važno, na licu izgleda prirodno.

Deborah Blusher - 58 Paprika

Moja ljubav prema Deborah rumenilima traje već jako dugo i smatram da je Deborah kao brand općenito malo zapostavljen u blogosferi i da se o njemu malo da pročitati. Nijansa 58 Paprika za mene je pravo zimsko rumenilo, fine je, baršunaste teksture, izrazito je pigmentirano te dugotrajno na licu.

Catrice Defining Blush - 10 Toffe Fairy

Catrice Defining Blush (10 Toffe Fairy) novo je kod mene. Poprilično neutralno rumenilo sa sitnim shimmerom, obrazima daje svjež, lagano osunčani izgledi  i za sada mi se veoma sviđa.

Maybelline the Falsies Volume Express - Black drama

Maybelline the Falsies Volume Express maskaru trenutno testiram. Nije najbolja koju sam probala, ali je veoma dobra. Ne iritira mi oči (za mene jako bitno), ne preslikava se i ne trusi te lijepo razdvoji i produži trepavice. Četkica je zaobljena i za moj ukus malo velika, a obzirom da ja preferiram ravne i manje (moglo bi se reći normalne) četkice u početku sam se malo mučila s nanošenjem.


S lijeva: Maxfactor Eyebrow Pencil - Hazel, Artdeco Eye Brow Powder - 5

Artdeco Eye Brow Powder (5) i Maxfactor Eyebrow Pencil (Hazel) trenutno su moja idealan kombinacija kada je pounjavanje obrva u pitanju. Bez pudera i korektora mogu izaći iz kuće, ali bez popunjenih obrva nikuda ne idem. J


Rimmel exaggerate waterproof eye definer - 261 Noir

Rimmel exaggerate waterproof eye definer (261 Noir) je izvrsno pigmentiran i dugotrajan proizvod te je moj je prvi izbor kada su u pitanju olovke za oči.

Maybelline Color Tattoo - 35 On and on Bronze

Maybelline Color Tattoo 35 (On and on Bronze) moje je „to go“ sjenilo koje u nedostatku vremena (ili ponekad volje) nanesem na kapke, malo izblendam i u trenu dobijem jako lijep efekt.



Rimmel - 070 Airy Fairy


Essence Dark Romance - 01 Red Romance

I za kraj, tu su još ruževi. Obzirom da obožavam ruževe uvijek mi je bilo teško odlučiti se ponijeti sa sobom 2 – 3 ruža već bi se uvijek zatrpavala gomilom jer kao „nikad se ne zna koji će meni ruž pasti na pamet pa bolje imati što više primjeraka sa sobom“. Na sreću, uspjela sam se dogovoriti sama sa sobom i sada, kada idem na vikend, sa sobom uglavnom nosim 2 ruža – jedan svjetliji, nudasti i jedan malo tamniji. Ovaj put sa sobom sam imala Rimmel 070 Airy Fairy i Essence Dark Romance 01 Red Romance.




S lijeva: Collistar uvijač za trepavice, Ebelin pinceta

Uz navedene proizvode, naravno da sa sobom uvijek nosim i neki pribor. Sa mnom je uvijek (ali baš uvijek) pinceta. Cure, vjerujte mi, pinceta je vaš najbolji prijatelj! J Također, na vikend sa mnom uvijek ide uvijač za trepavice te kistovi. Od kistova tu su: RT powder brush, RT blush brush, RT buffing brush, RT contour brush, RT setting brush, RT pointed foundation brush, RT detailer brush, Ecotools flat brush i No name Ebay angled brush i blending brush.

S lijeva: RT powder brush, RT blush brush, RT buffing brush


S lijeva: RT contour brush, RT setting brush, RT pointed foundation brush


S lijeva: RT detailer brush, Ecotools flat brush, Ebay blending brush, Ebay angled brush

I to je, drage cure, sva dekorativa i pribor koji nosim sa sobom na vikend. Nosite li vi puno kozmetike kada negdje putujete?

Martina

Broj komentara: 20:

  1. Ovo paprika rumenilo sam koristila kroz cijelu srednju skolu i odlicno je stvarno, posebno kad sam imala narancastu boju kose :) a ove RT cetke su pretpostavljam iz Sam's pick kolekcije koju sam ja fulala, to mi je tako zao....sve je bilo rasprodano na snizenju za Bozic :(((((
    u svakom slucaju slicne su nam torbice po sastojcima i ja nosim maskaru i color tatoo i neki ruz za svaki dan uvijek!

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. RT kistovi nisu iz Sam's picks kolekcije (ni ja ju nisam uhvatila :/ ) - neki su iz Core collection (buffing, pointed, detailer i contour), a neki (powder, blush) se prodaju samostalno. :)
      Martina

      Izbriši
  2. Hvala Sam što RT četke dolaze u onim crnim, kako ih ja zovem futrolicama, pa ih je super lako pakovati i nositi. I ja ne nosim pretjerano puno stvari kad putujem jer putujem često za vikend pa je sadržaj i mog nesesera kao i kod tebe. Osim što nosim više maskara jer se ja ne znam našminkati samo sa jednom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepa ideja su te crne futrolice, ali meni se ne sviđaju baš previše i ne koristim ih, draže mi je kistove staviti u neku torbicu ili u brush roll koji sam sama sašila. :)
      Martina

      Izbriši
  3. ima ovdje odličnih stvari koje i sama nosim kad negdje putujem, to su - Catrice rumenilo, Essence bronzer, te Maybelline color tattoo sjenilo :)
    htjela bih isprobati Rimmel puder za matiranje i olovku za oči, čine mi se jako dobrim proizvodima, i povoljnim predpostavljam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju stvari iz moje kozmetičke torbice. :)
      Rimmel puderom za matiranje i olovkom za oči stvarno sam zadovoljna, puder košta oko 40kn, a za cijenu olovke nisam sigurna, ali mislim da je max 30kn.
      Martina

      Izbriši
  4. Ne nosim previše, ali uvijek ispadne dva nesesera :D

    Papriku imam i ja kao i Catrice rumenilo, jako mi se sviđa P2 Glow up! highlighter, voljela bih više čitati o njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah - ne nosim ni ja previše (bar mi se tako čini), ali isto uvijek ispadnu 2 nesesera - ovaj za dekorativu i jedan za preparativu + blazinice, štapići, pribor, kistovi... :D

      Kod nas u Zadru vrijeme je zadnjih dana bljak i sunca nema na vidiku, ali čim izađe poslikat ću P2 highlighter kako spada i napisati par riječi o njemu. :)

      Martina

      Izbriši
    2. di u zadru ima kupiti taj p2 highlighter? (nisam nikad cula za taj brend) thanx :)

      Izbriši
    3. Nažalost, P2 kozmetika nije dostupna u Hrvatskoj. To je drogerijski brand dostupan u njemačkim DM - ovima. Nadam se da će uskoro doći i kod nas jer imaju super stvarčica. :)
      Martina

      Izbriši
    4. ok, hvala! btw blog vam je super!! dosta blogerica koriste blogove samo da bi pokazale sto imaju, a vecina ostalih ne moze kupiti, to je ok za neku bogatiju zemlju, ali za hrvatsku mislim da bi vecina blogova tribala biti bazirana na drogerijskim proizvodima :D

      Izbriši
    5. Hvala! :)
      Sve ovisi od bloga do bloga! Iako je ponekad sebe lijepo počastiti nekim skupljim proizvodom (naravno, ovisi o individualnim mogućnostima) mislim da nam je svima drago otkriti neke jeftine, a učinkovite proizvode!
      Martina

      Izbriši
  5. za vikend putovanja se ipak trudim uzeti što manje stvari, najbolja kombinacija su mi puder - neki koji dobro izgleda kad ga nanosim prstima (da ne nosim još 1 kist), korektor, MAC Gentle rumenilo, maskara, UD NAked Basics (odmah i Faint nijansu iskoristim za obrve). Onda od kistova trebam samo 2 za sjenila, za rumenilo i kist za obrve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametno. ;) Od svega što sam navela mislim da bih mogla izbaciti nekoliko kistova, ali volim ih imati uz sebe. ;)
      Martina

      Izbriši
  6. Color Tatoo su mi bolja od Chanel Illusion dombre.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam problala Chanel Illusione D'ombre pa ne mogu ništa reći po tom pitanju, ali super je kada za neki proizvod nađeš jeftinu zamjenu. :)
      Martina

      Izbriši
  7. Divnih stvarčica ovdje ima :) Trudim se biti racionalna kada idem na put te od potrebnih stvari biram one koje mi ne zauzimaju toliko prostora, ali uvijek mi se dogodi da neseser jedva zatvorim :) A onda se tješim bolje da ima viška, nego da nešto usfali :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti - "od viška glava ne boli". :D
      Martina

      Izbriši
  8. ja za 1 dan nosim uno manje kozmetile,zapravo sve sto imam u torbi nosim i na put,mozda još nesto ubacim naknadno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovu količinu nosim sa sobom kada idem negdje na vikend (2-3 dana), nekada koristim sve, nekada samo neke komade, nekada ništa ili samo puder...sve ovisi o tome gdje idem i što radim. Ali imam ovo uz sebe, za svaki slučaj. ;)
      Martina

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...