četvrtak, 21. studenoga 2013.

NYX Mega Shine Lip Gloss - Beige

U biti, je ne volim sjajila. Nikada nisam. Ne volim taj ljepljivi osjećaj na usnama, živcira me i smeta mi. Svako sjajilo koje sam imala šutnula bi na dno ladice i nakon nekog vremena završilo bi u smeću. Unatoč mojoj averziji prema sjajilima uvijek sam željela pronaći ono čija će mi tekstura odgovarati.

Ulaskom u svijet beauty blogova i Youtube beauty videa primjetila sam kako veliki broj ljudi hvali NYX Mega Shine Lip Gloss. Nisam mogla odoljeti – morala sam ga imati, isprobati i saznati da li će zadovoljiti moje kriterije i da li će funkcionirati na mojim usnama.




Svoj primjerak NYX Mega Shine Lip Gloss – a naručila sam preko Ebay – a (link). Platila sam ga 3.98$ + 3.90$ shipping. Koliko se sjećam stiglo mi je za 10 – ak dana. Dostupno je u 64 nijanse, a ja sam naručila Beige. Količina koju dobijete je 0,37 oz (10,94 ml).

Sjajilo dolazi u uskoj, prozirnoj tubici s crnim zatvaračem na čijem vrhu se nalazi mala mašna. Aplikator je lagano zakrivljen i omogućuje jednostavno i precizno nanošenje. Prilikom otvaranja/zatvaranja sjajilo ne curi izvan tubice.





Formula ovog sjajila je gusta i kremasta bez vidljivih svjetlucavih čestica i ima izvrsnu pigmentaciju. Unatoč gustoj teksturi na mojim usnama ne ostavlja ljepljiv osjećaj, lako se nanosi, ugodan je na usnama i ne isušuje ih. Miris je sladak i podsjeća me na neke žvake ili bombone iz djetinjstva. Iako je naziv ovog sjajila Beige ono nije ni malo beige već je lijepe nježno roze boje sa neutralnom bazom. Na usnama traje 2 – 3 sata – meni sasvim dovoljno kada je sjajilo u pitanju.



Stoga, ako tražite neljepljivo i neutralno sjajilo svakako preporučam da probate ovo. Moje kriterije je zadovoljilo. 

Koje je vaše najdraže sjajilo?


Martina

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...