utorak, 11. veljače 2014.

Ebay beauty related purchase #2



Ovih dana obavila sam malu Ebay kupnju i odlučila sam natipkati post kako bih vam pokazala što sam naručila te kako bih vam dala nekoliko ideja. Već sam pisala post o ulovima s Ebay - a pa ako vas zanima, a niste vidjeli kliknite ovdje. U prošlom Ebay postu možete vidjeti proizvode koje sam već dobila, a obzirom da su stvari koje ćete danas vidjeti tek naručene slike neće biti moje već ću ih kopirati s Ebay - a i staviti link.

1. Metal Hair Band (1,17$) - nedavno sam dobila ovakvu srebrenu i jako mi se sviđa pa kad je tako jeftina zašto ne imati i zlatnu. ;)

Izvor


2. Brush set (14,55$) - vjerujem da ste ove kistove već vidjele na blogovima stranih i domaćih blogerica. Već dugo ih želim isprobati i napokon sam se odlučila na kupnju. 


Izvor


3. Blackhead extractor (0,99$) - ovo će biti moja prva spravica za mitesere, nadam se da će biti i korisna.

Izvor


4. Blush Palette 10 (5,73$) - lutajući Ebay - om slučajno sam naletjela na ova rumenila, nekoliko boja mi se jako sviđa pa sam odlučiti naručiti. Kao što vidite, za nekih 35 kn dobije se 10 rumenila, a gramaža i sastav nisu navedeni.

Izvor


5. Brush Guard (1,60$) - mrežice za kistove odlično su pomagalo i redovito ih koristim. Do sada sam imala samo bijele, a kad sam naletjela na ove u veselim bojama morala sam naručiti (ljubičasta i narančasta).

Izvor


6. False Eyelash Tweezers (0,99$) - čini mi se kao zanimljivo pomagalo. Obzirom da ne nosim često umjetne trepavice, nisam baš previše spretna s nanošenjem te se nadam se da će mi ova pinceta to olakšati.

Izvor

7. Star Earrings (1,15$) - već sam jednom naručila ovakve naušnice, jednu sam nedavno izgubila i vrijeme je za novi par.


Izvor


8. Hair Brush (1,83$) - na Ebay - u možete pronaći kopiju bilo čega, pa tako i Tangle Teezer - a. Tereza mi je nedavno poklonila original, a ovaj fake sam naručila zato jer me zanima koliko je i je li uopće sličan originalu.


Izvor

I to je sve što sam naručila. Imate li neke od ovih proizvoda? Što ste vi zadnje naručile s Ebay - a?

Martina




Broj komentara: 50:

  1. ja sam ti mali blento pa ako mi možeš reći čemu točno služe ove mrežice za kistove? sve u svemu lijepe stvari si ti sebi piknula. lajk za kistove definitivno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brush guard (mrežice za kistove) pomažu pri čuvanju i održavanju kistova te održavju oblik kista. Mogu se koristiti prilikom sušenja kistova (tj. nakon pranja), ali ja ih stavljam na kistove kada su već suhi. Odlični su za velike kistove jer čuvaju oblik, a također ih koristim kada kistove nosim u kozm.torbici da zaštitim dlake od gužvanja i sl.
      Na ovom linku http://makeup-tim.blogspot.com/2014/01/najcesce-koristeni-proizvodi-u-2013.html možeš vidjeti kako izgledaju na kistovima! :)
      Martina

      Izbriši
    2. aaa zakon, hvala tiii :*

      Izbriši
    3. Nema na čemu, samo pitaj - tu sam da odgovorim! :*
      Martina

      Izbriši
  2. odlične stvarčice si naručila. :D imala sam i ja paletu rumenila s ebaya ali sam ju proslijedila s vremenom. odoh sada naruciti brush guard :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Bas me zanima kakva će paleta rumenila biti. Iskreno, ne očekuje previše i malo mi smeta što nigdje ne vidim sastav. :/
      Martina

      Izbriši
  3. Jako me zanima recenzija fake tangle teezera, svakako javi dojmove

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene jakooo zanima fake tangle teezer, svakako javim dojmove! ;)
      Martina

      Izbriši
  4. Ovu paletu rumenila imam, super izgleda, ali trajnost im je čitavih 20 minuta, pa mi samo stoje za ukras.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, samo 20min??... :/
      A ništa, ako i meni bude tako imat ćemo isti ukras! :D :D
      Martina

      Izbriši
  5. Divne stvarčice si naručila :) Mrežice u bojama odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja planiram naruciti fake tangle teezer pa cu bas pricekati recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću javiti dojmove i usporedbu s pravim!
      Martina

      Izbriši
  7. Aaa ove kistove i ja imam! Odlicni su! Stvarno nema potrebe za skupljima :) meni su dosli sa jako cudnim mirisom ali sam ih par puta oprala i dezinficirala i sad je sve oke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da mi dođu kistovi, takoooo im se veselim!! :D
      Miris mi ne smeta sve dok ga s pranjem mogu riješiti. ;)
      Martina

      Izbriši
  8. Sa ebaya sam naručila ovaj prekrasan stalak za nakit :* http://www.ebay.com/itm/Jewelry-Tree-Stand-Earrings-Necklace-Ring-Ornament-Holder-Birds-Flowers-Pink-/151215795025?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item233529eb51

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Supeeer je! Ja bi jedino za sebe naručila drugu boju (bijelu ili crnu)! ;)
      Martina

      Izbriši
  9. moram nabaviti ove mrežice za kistove, s njima se najbolje osuše i napravilnije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se puunoo brže kistovi osuše bez mrežica i zbog togaih stavljam nakon sušenja. Na taj MI način također lijepo održavaju oblik kista! :)
      Martina

      Izbriši
  10. Ajme ebay TT za milijun kuna manje :D Jedva čekam utiske i usporedbu :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Dugo gledam ove kistove, a valjda će doći na red. Jao imaju i fake TT pa nevjerovatni su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, slažem se - Kinezi su nevjerojatni - za ama baš sve imaju fake!! :D :D
      Martina

      Izbriši
  12. Ja sam naručila ove kistove sa buy in coins http://www.buyincoins.com/item/36042.html i baš me zanima kvaliteta. Imam isti ovaj tangle teaser fake model i nisam baš nešto oduševljena. Doduše, nemam original za usporedbu, al pretpostavljam da ne bi trebalo čupati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Originalni Tangle Teezer ne čupa, kad dođe fake javim dojmove i usporedbu!
      Dvoumila sam se između tih kistova koje si ti naručila i ovih koje sam ja... Super mi izgledaju i ovi tvoji, baš me zanima kakvi su - možda jednom dođu na red i kod mene. Jer 60 - ak kn za 11 kistova stvarno nije puno i još ako se među njima nađe nekoliko dobrih zaista se isplati!
      Martina

      Izbriši
  13. Možeš li staviti link od već recenziranih kistova, ili ćeš ih sama recenzirati pa da pričekam :) zanimaju me dojmovi, jer izgledaju oooodlično!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moju recenziju će sigurno trebati dosta čekati jer sam ih tek naručila pa dok stignu, dok ih operem, poslikam, isprobam sigurno će proći neko vrijeme. Stoga ti stavljam recenzije od kolegica blogerica:

      Makeup nered - http://www.makeupnered.com/2014/01/ebay-kistovi-style-master-kabuki-10-pcs.html

      Little Happy Heaven - http://niki-veki.blogspot.com/2014/01/ebay-kistovi.html

      Martina

      Izbriši
  14. Imam takve kistove u bijeloj boji, a nedavno sam uzela i tu spravicu za mitesere, nadam se da će biti ok. A kistovi su fenomenalni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da će spravica biti ok i da ću ju znati koristiti! ;)
      Aaaaa - kako mi je drago još jednom čuti da su ti kistovi odlični, sad im se još više veselim!! :)
      Martina

      Izbriši
  15. I meni su prije par dana došli ovi kistići, ista stvar sa mirisom, baš je čudan. :D Vjerujem da bude uz još nekoliko pranja sasvim nestao.
    Kistovi su inače dosta dobri (barem oni koje sam za sad isprobala). :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma već sam navikla da većina Ebay stvari dolazi s tim nekim čudnim, ja ga zovem "kineskim mirisom". Bitno mi je samo da se da upotpunosti ukloniti pranjem. :)
      Martina

      Izbriši
  16. Baš sam u iščekivanju ovih kistova. :) Imam ovakvu gumicu za kosu iz Hm-a.. Baš me zanima razlika između original TT-a i ove četke.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      I mene jako zanima razlika originala i fake verzije TT-a. Dojmove ću svakako podijeliti na blogu! :)
      Martina

      Izbriši
  17. Ti kistovi mi izgleda baš fino :D javi dojmove, baš me interesuje da li su kvalitetni upola kako izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, lijepo izgledaju, nadam se da su takvi i uzivo, javim dojmove! ;)
      Martina

      Izbriši
  18. Spravica za mintesere? Za to još nisam čula. Javi čim isprobaš. Zanima me kako funkcionira i kako se koristi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni na nikada koristila ovo čudo za mitesere, javim kako ide! ;)
      Martina

      Izbriši
  19. Ovakve identične naušnice imam i ja,te su mi najdraže, samo što su moje swarovski i papreno su skupe,da sam znala da ima takvih istih na netu za siću... ne mogu vjerovat,ako izgubim jednu znam što mi je činiti :-) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja zvjezdice iz Swarovskog i malo je reći da ih obožavam, pa zbog straha da ih ne izgubim ne nosim ih non stop i kao dnevnu zamjenu nosim ove s Ebay-a. :)
      I da, nisu skroz istog oblika - Swarovski su puuunooo ljepše. :D
      Martina

      Izbriši
  20. Odlične stvarčice, neke priznajem, vidim prvi put. Čekam dojmove za Blackhead extractor , pripazi s njim, vrlo je zarazno. U početku uopće nemaš granice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Martina hvala ti na savjetu - pokušat ću se kontrolirati (koliko to bude moguće) kad mi Blackhead Extractor dođe u ruke. :D :D
      Martina

      Izbriši
  21. zadnje sto mi je došlo i to dosta brzo su perlice za kavijar manikuru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljivo. Obzirom da nisam baš vješta s noktima, kavijar i slične manikure nisam probala....uglavnom samo nalakiram nokte i to je to. ;) Nikakve posebne manikure i nail art nisam sama radila - nemam ja mirnu ruku, preciznost i strpljenje za to. :/
      Martina

      Izbriši
  22. ovo čudo za mitesere odbijam kupiti jer sam uvjerena da bih se sva izrezbarila kad bih krenula :D
    ovi brush guardovi i kistovi mi mislim trebaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha - i ja se bojim "masakra" na licu, jer kad krenem s miteserima ne znam stati. :D
      Ako već nemaš mrežice za kistove - definitivno ti trebaju! ;) :P
      P.S. evo, baš sam našla da na Buyincoins - u imaju 5m za 1,50$ (definitivno isplativije od ovih mojih u boji) - http://www.buyincoins.com/item/30432.html
      Martina

      Izbriši
  23. ja sam zadnje kupila drugi komad kutije za makeup, stvarno su super, mozete ih naci ako trazite folding cosmetic storage case, sa cvjeticima su i kostaju oko 10ak kn!! kistove s ebay-a isto imam i super su mi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove kutije za makeup izgledaju super praktično, hvala na preporuci! :)
      Martina

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...