četvrtak, 20. ožujka 2014.

Bioderma Sebium AKN krema

Danas vam donosim recenziju Bioderma Sebium AKN kreme namijenjene masnoj koži sklonoj aknama.


Prije nešto više od tri mjeseca stresni način života, premalo sna i nezdrava prehrana ostavile su posljedice i na mome licu. Tako sam odlučila potražiti nešto što će me riješiti prištića, ublažiti masni sjaj te smanjiti vidljivost pora na t - zoni. Iako sam duže vrijeme u tu svrhu koristila La-Roche Posay Effaclar duo, čiju recenziju možete pročitati ovdje, znatiželja za isprobavanjem nečeg novog ipak je bila jača. Izbor je pao na Bioderma Sebium AKN kremu. Prvotno sam imala namjeru isprobati njihov Sebium Serum, no u to vrijeme nije bio dostupan u lokalnoj ljekarni, a i tete iz ljekarne su mi rekle da za moje tadašnje stanje kože nije potreban agresivniji tretman od ove kreme. 


Bioderma Sebium AKN krema dolazi u mekanoj plastičnoj tubi koja se lako dozira kroz malenu rupicu na vrhu koja je  zaštićena tako da možete biti sigurni da ju nitko prije vas nije isprobavao.  Za količinu od 30 ml morati ćete izdvojiti 95 kuna. Prilikom korištenja kreme tijekom izlaganja suncu savjetuje se obavezno korištenje adekvatne zaštite od UV zračenja.


Krema sadrži aktivne sastojke koji bi trebali učinkovito djelovati  na sve čimbenike koji sudjeluju u razvoju akni. Tako Fluidactiv® štiti od oksidacije skvalena, nastanka komedona i razvoja upale. Esteri alfa-hidroksi kiselina i salicilna kiselina djeluju keratolitički i keratoregulatorno, ne izazivajući pri tome iritaciju i ljuštenje kože. Cinkov glukonat regulira lučenje sebuma i limitira proliferaciju Propionibacterium acnes. Enoksolon i ekstrakt ginka djeluju protuupalno i umirujuće. Glicein i ksilitol osiguravaju dugotrajnu hidrataciju.


Obzirom da su mi obrazi suhi i atopični, kremu sam nanosila samo na t – zonu svakodnevno ujutro i navečer. U uputama je navedeno kako se prilikom uporabe može osjetiti lagano i prolazno peckanje tako da se ne morate zabrinuti. Kod mene se to događalo svega nekoliko puta i to najviše u početku. Iako iz Bioderme navode kako je tekstura lagana i nemasna, nisam sigurna koliko bih se s time mogla složiti. Naime, nakon nanošenja na mojoj koži je uvijek ostajao masnjikavi film koji se ni s vremenom ne bi skroz upio u kožu. Bioderma Sebium AKN krema je također namijenjena kao baza za nanošenje make - upa (ima silikon u sastavu) i tu ulogu je za mene obavljala solidno, samo što bi mi puder znao malo oksidirati, no ništa značajno.

Što se tiče djelovanja moram priznati da sam očekivala puno više no što sam dobila. U početku mi se lice očistilo u rekordnom roku, ali ono što je nakon toga uslijedilo me poprilično iznenadilo. Naime, nakon otprilike dva tjedna korištenja lice se mi drastično pogoršalo i počeli su mi izbijati prištići duž cijele t – zone. Moram priznati da se ne sjećam kada mi je lice tako loše izgledalo. Čitala sam po drugim blogovima kako su mnoge cure korištenjem Bioderma Sebium Seruma prolazile kroz proces čišćenja lica (što je često normalna pojava), no nisam nailazila na informacije da li se to događa i sa Sebium AKN kremom. Iz očaja sam putem facebooka kontaktirala Bioderma Hrvatska s pitanjem da li je ovo normalna reakcija i mogu li kremu nastaviti koristiti i dalje. Dobila sam odgovor da pobliže opišem svoje stanje: da li se radi o prištićima ili aknama te da li su ta područja bolna i upaljena!? Odgovorila sam im kako se radi samo o prištićima koji su na određenim mjestima bolni te da aknama nisam ni inače sklona. Nažalost više nisam dobila nikakv odgovor te sam odlučila nastaviti koristiti kremu na svoju odgovornost. Nakon dva mjeseca redovne uporabe većina prištića se smanjila, no općenito cjelokupno stanje lica (t - zone) nije bilo ništa posebno bolje od početnog. Masni sjaj nije bio smanjen, prištići i miteseri su još uvijek bili prisutni. Jedino sam primijetila da su mi pore bile suženije nego inače te da me krema nije isušivala, ipak moja t – zona je inače jako masna i nije sklona isušivanju tako da nisam sigurna koliko mogu biti mjerilo za druge.

Vidim da je većina cura koristila Bioderma Sebium AKN kremu kao nadopunu Sebium Serumu i možda bi u tom slučaju bila učinkovitija, no ovako samostalno moram reći da za mene nažalost nije dovoljno dobra.


Na kraju se ipak vraćam LRP Effaclar duo kremi čijim sam djelovanjem bila jako zadovoljna i nisam sigurna da ću u skorije vrijeme isprobavati druge kreme slične ili iste namjene.

Jeste li već isprobali Bioderma Sebium AKN kremu? Kakvi su vaši dojmovi?

Tereza

Broj komentara: 17:

  1. Meni je bila malo prejaka. Puno više mi odgovara Sebium Global, koju nanosim na cijelo lice u tankom sloju, a na problematična mjesta stavim još jedan sloj. Bolja mi je od E. Duo, na koju mi se, smatram, lice naviklo i ne reagira baš više.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni Duo srećom još uvijek djeluje, možda jer ga ne koristim toliko često..a za Sebium Global nisam sigurna da li bi bila preblaga kada mi ni AKN nije djelovala :/ Tereza

      Izbriši
  2. jao Tereza baš mi je žao što ti nije bila dobra, meni je AKN kremica čudo. I u kombinaciji sa serumom i bez njega.
    A Duo mi je bio ok, ali ništa posebno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa znam da ti je bila odlična, nadala sam se da će biti i meni..inače nam dosta istih proizvoda odgovara :/ Više sreće drugi put :P Tereza

      Izbriši
  3. Nisam probala ovu kremu, a s obzirom da su mišljenja podijeljena, mislim da ni neću riskirati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i za nju i za Effaclar duo...ni ja neću riskirati sigurno neko duže vrijeme više barem ne s kremama ovog tipa :) Tereza

      Izbriši
  4. nisam nikad koristila ovu kremu ... iako imam masnu kožu, ne planiram ju kupovati, jer vidim da nisi zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na kraju nikad ne znaš dok ne probaš, možda bi ti bila među onima kojima odgovara :D al čini mi se da ti ni ne treba! :) Tereza

      Izbriši
  5. Svaka cast na recenziji. :) Koristim LRP Effaclar Duo vec tjedan i pol i lice mi se stvarno ocistilo iako je dosta agresivna, tako da ovo bi mi bilo pretjerano sigurno :/ mislim da cu i LRP stavljati samo na problematicna podrucja od sada a ne na cijelo lice, jer obrazi su mi suhi pa se bezveze suse jos vise. Ako ti nesto odgovara, drzi se toga, moj provjereni savjet haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ja koristim LRP povremeno i to samo na t -zoni jer bi za moje obraze to bilo pogubno...
      Hahahah sve ja to znam al nekad ne mogu odoljeti :D Tereza

      Izbriši
  6. Dobra stara Bioderma, nema s njom previše greške. Imam par testera kreme pa ću baš isprobati. Momentalno koristim Vichy detox i dobar mi je:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ova kremica kod mene ne djeluje...:/
      Sad me baš zanima, nadam se da će recenzija što prije! :) Tereza

      Izbriši
  7. žao mi je zbog kontra efekta kojeg ti je napravila :( ja je imam kao tester i tester al, njih sam koristila samo navečer a stavljala bi ih na upaljene prištiće,akne i tako bi mi djelovale. recimo onaj sebium serum za matiranje kod mene nije prošao (tester)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi je žao da ti je krema prouzrokovala takav učinka kasnije :/ Ja trenutno koristim pore refiner pa me bas zanima kakav ce mi biti na duze staze..

    OdgovoriIzbriši
  9. Ni ja nisam bila pretjerano zadovoljna ovom kremicom, a kad si već spomenula EF Duo u komentirama moram reći da sam ja očekivala da je agresivnija nakon svih pročitanih recenzija, a meni uopće nije agresivna. Nadam se da ćete se brzo vratiti redovitom bloganju <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Pogledajte blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post
    Svrati i uzvrati komentar,da znam da je vrijedilo doci na ovaj blog

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...