ponedjeljak, 24. veljače 2014.

Favorit među tekućim puderima - Shiseido Sun Protection SPF 30

Već duže vrijeme sam u potrazi za tekućim puderom koji će ispuniti moja očekivanja. Jedno vrijeme sam bila toliko razočarana isprobanim da sam gotovo odustala od potrage. Upravo zbog toga kupnja Shiseido Sun Protection SPF 30 tekućeg pudera je bila sasvim neplanirana no, nisam požalila, naprotiv.


Ukoliko ste redovno pratili naše prethodne postove mogli ste pročitati da sam poprilično izbirljiva kada su u pitanju podloge za lice. Razlog tome je moj tip kože koji nije baš zahvalan. Masna t – zona sklona prekomjernom mašćenju i stvaranju komedona te suhi, reaktivni i atopični obrazi. Da me vidite uživo vjerojatno vam nebi bilo jasno o čemu ja to sve pričam i zašto se uopće toliko žalim. Osim činjenice da je svakome njegov problem najveći puno toga dugujem redovitoj brizi i njezi kože. Uvijek se vodim onim kako je njegovana koža ujedno i lijepa koža te da nijedan puder ne može nadomijestiti nebrigu o vlastitom tijelu. Pritom ne mislim samo na preparativu, već i na ono što unosimo u svoj organizam, ali i na tjelesnu (ne) aktivnost. No, da ne duljim krenimo mi na zvijezdu ovog posta.


Shiseido Sun Protection SPF 30 tekući puder dolazi u plastičnoj bočici nesvakidašnje plave boje u količini od 30 ml. Uz njega ćete također dobiti i spužvicu za nanošenje koja za mene ipak nije najsretniji izbor jer upije jako puno proizvoda, no može vam poslužiti za puder u kamenu. Prilikom nanošenje najboljim su mi se pokazali Beauty blender, Real Techniques Buffing brush i Ebeline flat top kabuki (kojim ujedno postižem i najbolje prekrivanje).


Kako sam ja svoj primjerak kupila u Njemačkoj mogla sam birati između svih sedam nijansi koje se nude, dok su kod nas, ukoliko se u međuvremenu nije nešto promijenilo, dostupne samo dvije (SP40 i SP60). Ja sam se odlučila za nijansu SP40 koja mi je na kraju ljeta, kada sam ga počela koristiti, bila malo svijetla, no sada je to napokon došlo na svoje. Ova nijansa je više namijenjena žutom i neutralnom podtonu, no pročitala sam da je nekim curama i s rozim odgovarao. Tako da ukoliko ste rozog podtona, a imate namjeru isprobati ovaj puder svakako prije kupnje zatražite tester.


Iako ovaj puder u sebi sadrži SPF 30 i okrakteriziran je više kao ljetni, kod mene je u redovnoj uporabi i zimi jer ju ove godine kod nas u Dalmaciji srećom nismo ni osjetili. Shiseido Sun Protection također možete pronaći i u verziji SPF 42, no kako nisam isprobala ne mogu vam reći da li postoje razlike.

Obzirom da puder sadrži SPF 30 potrebno je pripaziti prilikom kombiniranja s kremama koje također sadrže SPF jer krivim odabirom može doći do poništavanja zaštite. Kako ja nisam stučnjak na tom području savjetujem vam da proučite post kod naše enciklopedije Dear Skin koja je to detaljno objasnila. Ja trenutno ne koristim baš svaki dan kreme s zaštitom obzirom da sunce zimi ipak nije toliko jako, ljeti je to naravno neizostavan korak moje dnevne rutine. Također, uzmite u obzir da iako je na puderu naznačeno kako sadrži SPF 30 da to baš i nije tako. Ne radi se o tome da vas netko laže, već za postizanje pune zaštite potrebna je nanijeti jako veliku količinu koju nitko od nas ne nanosi.


Tekstura pudera je vodenasta i prije upotrebe ga je potrebno dobro protresti, što je dodatno olakšano metalnom kuglicom koja se nalazi unutar bočice. Iako ne sadrži pumpicu, možete ga vrlo lako dozirati bez suvišnog nereda. Možda će vam korištenje zbog tekuće teksture u početku biti malo neobično, ali vjerujem da ćete se vrlo brzo naviknuti.

Prekrivanje mu je srednje koje po želji možete nadograditi, što znači da ide prema potpunom. Nanosim ga u jednom sloju koji mi je najčešće sasvim dovoljan za prekrivanje svih nedostatke, no ukoliko mi je u određenim situacijama ipak potrebno bolje prekrivanje, nakon nanošenja, čekam da se prvi sloj osuši te na krizna mjesta kao što su podočnjaci, prištići ili crvenilo nadodam još malo pudera. Ne morate se brinuti, razlike između slojeva nisu vidljive.

Malo se brže suši, ali kako inače imam naviku puder nanositi dio po dio, počevši od središnjeg dijela lica, to mi ne predstavlja problem. Završetak mu je polumat, što bi se naročito moglo svidjeti onima s mješovitom i masnom kožom. Shiseido Sun protection tekući puder je dostupan u Mülleru, Douglasu, Limoniju te Iris parfumeriji po cijeni od oko 240/250 kuna.

Osim srednjeg prekrivanja bez efekta maske ono što ga izdvaja iznad većine pudera je njegova trajnost koja je za mene nevjerojatna. Često mi se znalo dogoditi da bih ga nanijela rano ujutro i navečer kada bi ga krenula skidati on je još uvijek bio tu, gotovo netaknut. Jedino sam prilikom dužeg nošenja morala prepudrati t – zonu, no vjerujte mi masni sjaj je bio minimalan. 

Inače ne preferiram nošenje bilo kakvog pudera prilikom obavljanja tjelesnih aktivnosti, ipak jednom prilikom sam bila u gužvi i nisam ga stigla skinuti prije pilatesa što mi se na kraju ujedno pokazao i kao najveći test njegove trajnosti. Unatoč znoju i brisanju ručnikom nije mrdnuo s lica, mislim da to dovoljno govori. Od nekih sam cura čula da im je ljeti čak izdržao i kupanje u moru, kako to nisam i ne namjeravam isprobati ne mogu sa sigurnošću tvrditi da je usitinu tako.

Također, puder mi se pokazao nekomedogen, a nisam imala problema ni sa drugim neželjenim reakcijama kao npr. crvenilom ili svrbežom koji su mi se znali pojaviti prilikom izbora neodgovarajuće podloge. 

Što se tiče suhih dijelova ovaj puder mi ih nije dodatno isticao, no ne mogu reći niti da mi ih je hidratizirao (što mu i nije namjena) ili smanjio njihovu vidljivost. Upravo zbog toga nisam sigurna kako bi se ponašao na jako suhoj koži, dok mislim da bi uz dobru pripremu suhoj mogao odgovarati. Ukoliko ga je netko od vas koristio, a ima suhu ili vrlo suhu kožu lica voljela bih da mi kažete kako vam je odgovarao.

Sastojci:
Cyclomethicone, Aqua, Trimthysiloxysilicate, Dipropylene glycol, Ethylhexyl methoxycinnamate, Bis-butyldimethicone polyflyceryl-3, PEG/PPG-19/19 dimethicone, Scutellaria baicalensis root extract, Aluminium hydroxide, Aluminium disterarate, Triethoxycaprylsilane, Trisodium EDTA, Butylene Glycol, Glycerin, Polysilicone-2, Tocopherol, Limonene, Linalool, Butylphetyl methylpropional, Benzyl benzoate, Hexyl cinnamal, BHT, Citronellol, Eugenol, Geranoil, Syzgium, Jambos leaf extract, Phenoxyethanol, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Shiseido Sun Protection je moj favorit među tekućim puderima i ukoliko planirate izdvojiti novce za kvalitetnu podlogu imate moje preporuke. Vrijedi svake lipe.

Da li ste već isprobali ovaj tekući puder? Kakvi su vaši dojmovi? Koji je vaš omiljeni?

Tereza

Broj komentara: 30:

  1. Zaista odlična i sveobuhvatna recenzija :)
    Ovaj puder mi je već neko vreme na WL, ali kako mi je čak i SP40 ipak malo tamnija nijansa trenutno, sačekaću da dobijem malo boje i da ujedno vidim s kojom SPF kremom mogu da ga ukombinujem, posto obično koristim pudere bez SPF, da bih izbegla taj problem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) I mene muči kombiniranje, al snalazim se kako tako :D Mislim da nećeš požaliti ukoliko ga uzmeš...:) Tereza

      Izbriši
  2. Meni je Sara poslala malo ovog pudera i efekt na koži mi se svidio. :) Samo je problem što je nijansa SP40 meni tamna, pa bih te zamolila ako mi možeš napisati da li u Njemačkoj ima svijetlijih nijansi? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam oduševljena kako mi izgleda na licu :D Iskreno samo mi je u sjećanju da je bilo drugih nijansi (naravno opet kako gdje) al ja sam se odmah dvoumila između SP40 i SP60 tako da nažalost ne znam kakve su druge nijanse :/ Tereza

      Izbriši
  3. ja ga imam kao tester u maloj posudici. isla sa njim na more,na večer nisam skoro imala št skinuti. kod mene nije izdrzao kupanje :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na plažu idem strogo bez makeup-a tako da mi to i nije baš bitan faktor, al eto dobro je općenito znati! Hvala na informaciji! :) Tereza

      Izbriši
  4. Na wish listi predugo stoji, nadam se da cu ga kupiti ovog ljeta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ti to želim. Ako ga uzmeš svakako javi dojmove! :) Tereza

      Izbriši
  5. Odlična recenzija! Već dugo slinim za ovim puderom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Nadam se da neće ostati samo na tome :P Tereza

      Izbriši
  6. Vidjela sam mnogo puta kod youtuberica ovaj puder, i čula sam same pohvale :)
    sad vidim da si i ti oduševljena :) možda ga nabavim jednom :D trenutno koristim L'oreal True Match koji se pokazao najzahvalnijim puderom kod mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam između ostalog i True Match, al mi nije bio dovoljno postojan i znao bi mi oksidirati...ukoliko budeš u prilici probaj ovaj, stvarno je hvale vrijedan! :D Tereza

      Izbriši
  7. Jos u 10. mjesecu sam odlucila kupiti ovaj puder za ljeto 2014. :) Nadam se da ce i meni odgovarati te da cu biti zadovoljna :)
    p.s. Nisam jos pa moram sad pohvaliti blog. Super ste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha znam kako je to, ne brini :D Ja se nadam da hoće, ja sam stvarno prezadovoljna! :)

      p.s. Baš ti hvala, lijepo je to čuti :) Tereza

      Izbriši
  8. Super recenzija. Imam ga i obožavam ga. Za sad moj najdraži puder. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Slažem se, zasada mu kod mene nema ravnoga! :) Tereza

      Izbriši
  9. Prvi omiljeni puder-podloga u mom zivotu je bila od Shiseida: Dual Balancing Foundation. Toliko sam voljela tu podlogu, bas mi je ostala draga u sjecanju. Poslije nje me Shiseido podlogama nije privlacio. Konkretno ovaj tecni puder iako je jako popularan i hvaljen, meni za divno cudo nije spadao niti jednom u wishliste. Nikada ne nosim pudere tokom ljeta tako da nekako primarna funkcija njegove dugotrajnosti za mene otpada. Drago mi je sto su mnoge korisnice pronasle odgovarajuci puder u njemu, ipak nam se potrebe razlikuju, no meni ce od Shiseida uvijek najdrazi biti Dual Balancing Foundation! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam stvarno jako zadovoljna ovim puderom, no naravno da je kao i uvijek sve to individualno. Različite karakteristike, različite potrebe...:) Tereza

      Izbriši
  10. Koristim godinama Shiseido pudere iz SUN kolekcije, malo mi je draži kompaktni, ali ovaj je super. Vrlo često me steže, baš matira propisno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću onda i njega isprobati! :D Srećom mene ne steže, al slažem se da dobro matira :) Tereza

      Izbriši
  11. Moj HG puder već jedno desetak godina. Jednostavno je famozan i jo uvijek jeftiniji od mnogih drugih HE brendova koji mu nisu niti do koljena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zavidim ti što si ga tako davno otkrila, uštedjela bi i živaca i novaca! :D Slažem se stvarno mi je odličan! :) Tereza

      Izbriši
  12. I meni najdrazi puder zahvaljujuci komentatorici iznad zbog cijeg testera sam ga i kupila :)) Saro, krivac si! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da Shiseido ima puno fanova, neka, neka :) Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...