srijeda, 5. veljače 2014.

NovExpert The Expert Exfoliator Mask & Scrub

Iako relativno novi brend, mislim da je većina vas do sada čula za NovExpert, naročito za njihovu liniju Expert  Radiance. Ukoliko niste, radi se o francuskom brendu medicinske prirode kojeg potpisuju dermatološki stručnjaci. Njihovi proizvodi imaju 100 % prirodnu medicinsku učinkovitost, 0 % kemijskih sastojaka, a i 100 % su hipoalergeni. Expert Radiance linjia se satoji od tri koraka. Prvi korak je piling s dvostrukom djelovanjem o kojem ću vam danas nešto više reći, drugi korak je serum s vitaminom C, a treći korak obuhvaća noćnu kremu koja vrši kremijski piling dok vi spavate. NovExpert stručnjaci vam primjenom ovih proizvoda obećavaju glatku i blistavu kožu.


Moram priznati da je kupovina ovog proizvoda bila sasvim slučajna. Otišla sam do lokalne ljekarne po nešto za sinuse i ugledala u kutku NovExpert proizvode. Kako sam do sada čitala većinom pozitivne recenzije zamolila sam tetu iz ljekarne da mi ih pokaže kako bi ih mogla detaljnije proučiti. Obzirom da sam pri kupnji slaba na pilinge za lice, nisam ni sumnjala što će mi najviše privući pažnju. Nakon što sam detaljno proučila, uzela sam piling u ruke i upitala tetu: „Jel ovo stvarno tako učinkovito kao što govore?“ Odgovor je bio i više nego potvrdan. Naravno, čim sam došla kući krenulo je isprobavanje. Koliko sam bila uzbuđena mislila sam već na putu do kuće početi sa uporabom. J


Za početak da vas upoznam sa osnovnim karakteristikama ovog proizvoda. NovExpert Exfoliator Mask & Scrub dolazi u bijeloj mekanoj tubici s crnim čepom u količini od 50 ml. Specifičan je po tome što omogućuje kombinaciju kemijskog i mehaničkog pilinga. Zahvaljujući ekstraktu papaje i glukonolaktonu (nisam stručnjak, no malo sam istraživala i došla do saznanja da su to vrste PHA kiseline koje bi trebale biti jednako učinkovite kao AHA, ali manje iritativne za osjetljivu kožu) vrši se kemijski piling, dok sinergija mikrosfere jojobe, silika bambusa i granula koštice jojobe omogućava mehanički piling. Kao što vidite na slici, piling je narančaste boje s kombinacijom zrnaca. Tekstura je gelasta, no ono što me posebno oduševilo je voćni miris te često prilikom uporabe dođem u napast da kušam kakvog je okusa.


Proizvod nanosim na suhu kožu izbjegavajući područje oko očiju i usana. S obzirom da je moja koža mješovita držim ga 4 - 6 minuta (gotovo uvijek to bude punih 6) kao što je i preporučeno. Isto vrijedi i za normalnu, no ukoliko imate masnu kožu možete produžiti na 6 - 8 minuta, a smanjiti na 3 - 5 ukoliko vam je koža suha. Nakon što istekne preporučeno vrijeme namočim ruke i lagano pilingiram lice (opet izbjegavam područje oko očiju i usta) kružnim pokretima neke dvije minute te ga na kraju temeljito isperem.


NovExpert Mask & Scrub temeljito uklanja nečistoće i mrtve stanice sa vaše kože. Prvo što ćete primijetiti uporabom ovog pilinga je nevjerojatan osjećaj glatkoće za koji nemam pravi opis kojim bi ga dovoljno dobro dočarala. Ukoliko ste već isprobali ovaj proizvod ili ćete to učiniti u budućnosti shvatit ćete o čemu pričam. Iako je moja koža po prirodi osjetljiva nisam primijetila da mi tekstura smeta ili da izaziva neke negativne reakcije. Naprotiv, zrnca u pilingu su raspoređena baš po mojoj mjeri i čine ga grubljim, no nikako pregrubim. Nakon dva mjeseca redovite uporabe primjećujem i njegove druge učinke. Ten mi je ujednačen, svježiji i blistaviji. Mrlje nastale istiskivanjem prištića su također sve manje vidljive. Moram naglasiti da navedene pozitivne promjene dugujem još jednom proizvodu o kojemu ću vam uskoro pisati. Također nisam primijetila da me piling isušuje, no svakako nakon njegove uporabe dobro nahranim i hidratiziram lice. Ne moram vam niti govoriti kako serum i krema sjedaju na kožu.


Mask & Scrub se preporuča svim tipovima kože, jedino bi osobe sa vrlo suhom kožom trebale pripaziti i posavjetovati se prije uporabe. Koristim ga jednom tjedno. Iako je naznačeno da se proizvod može koristiti i dva puta nisam sigurna koliko je to stvarno potrebno jer njegov učinak traje punih tjedan dana.


Ono što će vjerujem mnogima zasmetati je njegova cijena od 189 kuna. S obzirom da se proizvod koristi jednom tjedno, a za cijelo lice vam nije potrebna velika količina, vjerujem da vam može potrajati jako dugo. Po meni, ovo je trenutno najbolji piling za lice na tržištu koji sam isprobala. Mislim da je dovoljno reći da jedva čekam ponedjeljak kada je moj dan za korištenje jer se svaki put iznova oduševljavam što glatkoćom što učinkom.

Da li ste već isprobali NovExpert proizvode ili tek planirate? 

Tereza


24 komentara:

  1. Ja vec jako dugo vremena mjerkam recenzije NovExpert proizvoda po meni dragim hrvatskim blogovima no cini mi se da ce na tome ostati :/ Nemamo ovaj brend u BiH a jako me zanimaju njihovi proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti u prilici nabavit ih, ovaj piling je stvarno odličan proizvod vrijedan da ga se isproba! :) Tereza

      Izbriši
  2. I ja ih mjerkam odavno po blogovima, i cijela ova linija mi je na listi želja, ali kao što rečeSelma kod nas ih naravno nema. Jako dobra recenzija, i baš mi treba ovakav piling:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Mislim da svakome treba ovakav piling i nadam se da ćeš i ti kao i Selma uspjeti što prije isprobati! :) Tereza

      Izbriši
  3. Mene zanima koja je razlika između maske i pilinga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj proizvod se nanosi u obliku maske kako bi se mogao vršiti kemijski piling (podrazumijeva da određeni sastojci iz proizvoda, u ovom slučaju PHA kiselina i ekstrakt papaje, ubrzaju obnavljanje kože tako što se rješavamo površinskog sloja i omogućavamo novoj mladoj koži da izađe na površinu.) Ovaj proizvod također osim kemijskog pilinga omogućuje i mehanički na način da sami nakon što se obavi kemijski piling utrljavamo proizvod u lice (ja to radim neke dvije minute) kako bi se riješili starog sloja kože.

      Nadam se da sam ti uspjela pojasniti ono što te zanimalo! ukoliko ti ima još nešto nejasno slobodno se javi! :) Tereza

      Izbriši
    2. Ma ne, općenito me zanimala razlika, ne u vezi ovog proizvoda :))

      Izbriši
    3. Hahaha vjeruješ da sam poslije to i pomislila :D Uglavnom masku za lice koristimo da bi obnovili i nahranili kožu, dakle one njeguju kožu i štite od vanjskih utjecaja a bira se s obzirom na tip kože i njene potrebe..(suha, masna, mješovita, normalna ili maska protiv bora, dehidracije, mrlja itd. ima ih raznih ovisi što želiš i što ti treba) :) a pilingom se uklanjaju kao što sam napisala mrtve stanice i postoji kemijski i mehanički :) Po mome mišljenju upotreba maska i pilinga je jako vazna, i bitna samo biraj u skladu sa tipom koze...ukoliko zelis mozes kuci sama napraviti i jedno i drugo :) Naravno ako ima još nejasnoća pitaj, ja ću pomoć koliko znam i mogu :D Tereza

      Izbriši
  4. Probala sam oko 15 NovExpert proizvoda. Moji favoriti su upravo ovaj piling i Repulp maska .:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da ću isprobati još njih :D Piling mi je odličan! :) Tereza

      Izbriši
  5. ovaj piling je i meni favorit, kao i Martini <3
    divan proizvod, koža je stvarno divna nakon upotrebe <3
    i mislim da vrijedi tih novaca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, i meni <3

      Također i po meni vrijedi novaca, fantastičan je! :) Tereza

      Izbriši
  6. Ovo se čini jako dobrim, pogotovo jer radi mehanički i kemijski piling lica, vjerujem da skroz oporavi kožu :) možda jednom i kupim, kad uštedim :D iako vjerujem da je vrijedno tih novaca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam zadnje novce potrošila na njega i nije mi žao :D Mislim da stvarno vrijedi :) Tereza

      Izbriši
  7. Nisam probala ovaj piling, iako slušam same pohvale o njemu. Iz te linije željela bih probati serum s vitaminom C :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja moram priznat da nisam jos cula za nju. Super mi izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno odlična vrijedi tih novaca, nisam požalila :) Tereza

      Izbriši
  9. Lijepo si odredila ponedjeljak tako da se imaš čemu veseliti taj dan :D Ja ću te sad nagovarati da ga probaš malo liznuti, ja ne bih odoljela, moram sve isprobati heheheh :D
    Ide na WL, zvuči kao san, samo treba uštedjeti jer nisam navikla davati toliko novaca na piling.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah onda ću ga liznuti malo samo radi tebe :D Nisam ni ja, al nije mi žao :D Tereza

      Izbriši
  10. ...ja nisam još nikoga vidjela da nije jako jako zadovoljan ovim proizvodom, i to sa svim mogućim različitim tipovima kože :) ...trenutačno se vjerno družimo i recenzija će još malo pričekati, ali zasad dijelim svo tvoje oduševljenje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago vidjeti da paše svim tipovima kože, a i da ti dijeliš moje oduševljenje :D Tereza

      Izbriši
  11. Već dugo se vrtim oko ovog proizvoda i mislim da ću ga definitivno kupiti. Ova recenzija je samo potvrda da mi treba. :D Teta na Novexpert promociji me uvjeravala da meni ovo ne treba, ali tko nju šiša :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni trenutno ovom pilingu nema ravnog, a nek teta priča što hoće :D Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...