četvrtak, 27. veljače 2014.

Natura Siberica gentle face peeling

Nakon dva mjeseca redovitog korištenja vrijeme je da vam napišem svoje dojmove o Natura Siberica blagom pilingu za lice.


Natura Siberica je ruska kozmetička linija prirodne kozmetike, a njena posebnost je korištenje sibirskog samoniklog ljekovitog bilja koje preživljava ekstremne vremenske uvjete. Na hrvatskom tržištu Natura Siberica kozmetika dostupna je od 2013. godine, a možete ju pronaći u ljekarnama, bio&bio prodavaonicama te u specijaliziranim trgovinama. Asortiman se sastoji od proizvoda za njegu lica, tijela i kose, preparata za djecu, anti – age proizvoda i makeup –a (sve linije osim makeup – a možete kupiti kod nas).

Piling dolazi u mekanoj plastičnoj tubici sa zaštitnom folijom u količini od 150 ml, a cijena mu je 43 kn. Namijenjen je normalnoj i suhoj koži, no unatoč tome ja, s mješovitom kožom (masna t – zona, normalna koža na obrazima, proširene pore, miteseri), sam ga odlučila kupiti i isprobati. 



Glavni sastojci su mandžurijska aralija, medunika, AHA kiseline i F vitamin. Mandžurijska aralija štiti kožu od vanjskih uvjeta, medunika vraća izvorne regenerativne funkcije, AHA kiseline nježno ljušte kožu, a F vitamin potiče obnovu stanica čineći kožu čvrstom i elastičnom. Važno je napomenuti da piling ne sadrži: parabene, SLS, SLES, PEG, silikone, sintetičke mirise, sintetičke boje, glikol, mineralna ulja i GMO proizvode.

Sastojci: Aqua, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Prunus Armenica Seed Powder*, Cetearyl Glucoside, Sorbitan Caprylate, Aralia Mandshurica Extract, Spiraea Ulmaria Extract*, Achillea Asiatica Extract WH, Agrostis Sibirica Extract WH, Geranium Sibiricum Extract WH, Citrus Medica Limonum Fruit Extract*, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 Esters PS, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Linalool** 
(*) Issued from organic agriculture 
(**) Natural components of essential oils
(WH) Wild harvested Siberian plants organic extracts
(PS) Siberian Pine Oil Derivative


Piling je srednje gust, izrazito kremaste teksture s jako sitnim, nimalo grubim zrncima. Obzirom da ne znam opisivati mirise mogu samo reći da je ugodan i blag, nekako prirodan. Kao što sam već navela, piling koristim dva mjeseca, prvih mjesec dana koristila sam ga svaki drugi dan, a nakon toga upotrebu sam smanjila na dva puta tjedno. Nanosim ga na vlažno lice i vrat, nježno masiram kružnim pokretima nekoliko minuta i zatim isperem toplom vodom. Nakon korištenja nema ni tragova crvenilu, a također nije mi izazvao nikakve druge nepoželjne reakcije na licuUnatoč čestom korištenju i AHA kiselinama koža mi se nije ljuštila.

Nakon ispiranja ostavlja kožu mekom, bez iritacija, zatezanja i isušivanja. Piling mi nije čudotvorno preobrazio izgled i teksturu kože nakon nekoliko uporaba niti to obećava već su mi se prvi vidljivi rezultati pokazali nakon nekih mjesec dana. Ne mogu reći da mi je piling smanjio broj mitesera na bradi i nosu, ali nije mi ni uzrokovao stvaranje novih. No primjećujem da mi je utjecao na smanjenje prištića. Naime, povremeno mi se na obrazima pojave sitni bijeli prištići, koji su doduše vidljivi samo kada se skroz približim ogledalu, i mogu sa sigurnošću reći da mi je piling veoma utjecao na njihovo smanjenje. Također, temeljito uklanja nečistoće i ostavlja pore pročišćenima. 

Unatoč tome što je piling veoma blag kod mene uistinu djeluje i izaziva pozitivne promjene na koži. Osim zaglađenog lica, pročišćenih pora i smanjenja prištića mogu reći da mi je kompletan izgled lica svježiji i zdraviji, a ten ujednačeniji. Sve u svemu, ovo je jedan jako dobar proizvod koji svakako preporučam


Jeste li probali ovaj piling? Koji je vaš najdraži piling za lice?

Martina


21 komentar:

  1. Zasad sam cula samo pohvale za taj piling. Ja trenutno koristim Green Girl Polish me blue i veoma sam zadovoljna. Uzela bih si jos jedan, malo agresivniji, ali moram jos malo proguglati prije nego se odlucim za kupnju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala ništa od Green Girl, ali njeni proizvodi su mi već duugooo na wish listi.:)
      Martina

      Izbriši
  2. Jako fino zvuči, ali s obzirom da trenutačno imam još pola L'Occitane hidratantnog pilinga, a trošim Nova Expert, pamtim za neko buduće isprobavanje...Skužila sam samo da ne znam zašto ali kad su ti blagi pilinzi u pitanju imam naviku jače trljati po licu, a moja se koža jako brzo zacrveni pa to nije najsretnija kombinacija...moram se disciplinirat pod hitno ili čak preć na kemijske, čini mi se da bi to najviše pasalo mojoj koži

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva sreća pa moje lice nije toliko osjetljivo pa ne reagira crvenilom na malo jače trljanje. :D
      A NovExpert pling moram probati!! Nakon Terezinog oduševljenja ne izlazi mi iz glave. ;)
      Martina

      Izbriši
  3. Imam ga nekih dva mjeseca i mogu reci da sam zadovoljna,svida mi se kako mi lice izgleda fino i bude bas mekano,za te novce odlican proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, za sada je najbolji piling ovog cjenovnog ranga koji sam probala.
      Martina

      Izbriši
  4. Čula sam dosta pohvala ovog pilinga i gledala sam ga u bio&bio i nisam ga kupila, ne znam zašto, ali svakako ga želim probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je povoljna, a stvarno dugo traje tako da se isplati probati! :)
      Martina

      Izbriši
  5. Mislim da u BiH nemamo ovaj brend no cini mi se da bi mi se dopao, onako, na prvu. Dosta nekih zanimljivih stvarcica od Natura Siberica sam primjetila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno imaju primamljivih stvarčica, trenutno testiram Pjenu za uklanjanje šminke oko očiju i za sada se čini kao jako zanimljiv proizvod. :)
      Martina

      Izbriši
  6. čini se stvarno dobrim pilingom :) sviđa mi se kako djeluje na tvojoj koži :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj piling mi je na WL mjesecima, i sve čekam kada ću potrošiti zalihe da ga kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti te razumijem, nekad imam mini griznu savjesti kad nagomilavam zalihe. :)
      Martina

      Izbriši
  8. ovaj piling me jako zanima, a nikako da ga kupim zbog silnih zaliha koje imam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah - vidim da vas više ima problema sa zalihama. :D :D
      Martina

      Izbriši
  9. I ja imam zaliha pa nikako da isprobam...Super mi djeluje!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zvuči predobro, ne mogu vjerovati da ga nisam prije uočila. Hoću probati :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...