ponedjeljak, 17. veljače 2014.

Catrice Une, Deux, Trois LE - C02 Meet Berry rumenilo & ruž (slike i swatchevi)


Uvijek se veselim Catrice LE kolekcijama jer gotovo u svakoj nađem nešto za sebe. Uglavnom me najviše privuku ruževi, što zbog nijansi, a što zbog omjera cijene i kvalitete. 



Kolekcija Une, Deux, Trois je podijeljena po nijansama: C01 Meet Cherry, C02 Meet Berry, C03 Meet Pinky, C04 Meety Rosy i C05 Meet Nudy od kojih svaka ima tri proizvoda (rumenilo, ruž i lak za nokte). Također, u kolekciji je dostupan i kabuki kistDakle, cijela kolekcija sastoji se od ukupno 16 prekrasnih proizvoda, a možete ih vidjeti ovdje. Dostupna je u Muller - u, a cijene su: rumenilo 30 kn, ruž 34 kn te lak za nokte 20 kn.

Ja sam se počastila rumenilom i ružem C02 Meet Berry čije slike i swatcheve možete vidjeti u ovom postu. Htjela sam i ruž C01 Meet Cherry, ali nažalost već je bio rasprodan. U mom Muller - u proizvodi su se jako brzo razgrabili i zato vam savjetujem, ukoliko vas privlači neki od proizvoda, da što prije odete do svog.





S lijeva: Catrice C02 Meet Beery rumenilo (pomiješane obje nijanse, svjetlija nijansa, tamnija nijansa), Catrice C02 Meet Berry ruž.

Catrice C02 Meet Berry rumenilo. S lijeva: pomiješane obje nijanse, svjetlija nijansa, tamnija nijansa.

Catrice C01 Meet Berry ruž.

Sviđa li vam se Catrice Une, Deux, Trois kolekcija? Jeste li već probale neke proizvode?

Martina

Broj komentara: 28:

  1. PReviše mi se sviđa ova kolekcija no kada sam posjetila Muller, nisam imala što za kupiti :/ Ali divna je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi da se ova kolekcija svugdje jako brzo rasprodala. Šteta da si ostala bez svojih primjeraka. :/
      Martina

      Izbriši
  2. baš mi se sviđaju nijanse, ova kolekcija im je pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kolekcija je super - ima za svakoga ponešto! :)
      Martina

      Izbriši
  3. Sve mi se sviđa, kod mene još nema ove kolekcije, ne mogu vjerovat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kolekcija je dostupna isključivo u Mulleru-u, a ako se ne varam izišla je 30.siječnja...tako da, ako nije došla mislim da i neće. :/
      Martina

      Izbriši
  4. ova kolekcija im je bila pun pogodak <3
    voljela bih da dođe i u dm-ove i kozmo pa da kupim još stvarčica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kolekcija je super, za svakoga nešto ima!!
      Ja bi isto htjela rumenilo i ruž c01 Meet Cherry, ali mislim da ništa od toga. Nažalost. :/
      Martina

      Izbriši
  5. Prekrasna kolekcija, moram ići ubost nešto. Rumenilo ti je prekrasno <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako bih ja voljela da imam Catrice negdje bliže za kupiti, zatvorili su mi jedini Kozmo u gradu gdje je bio Catrice :( oboje mi se jako sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige da ti Catrice što prije dođe u blizinu! ;) ;)
      Martina

      Izbriši
  7. joj super je ova nijansa od catricea, al kad ja nisam fan tih njihovih ruževa. nisu skupi, super su kremasti, ali nikako si nisam na ti s njima. divne boje! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od jeftinijih drogerijskih ruževa meni su Catrice (uz Wet n Wild i Rimmel) najdraži. Posebno dobri mi budu mat ruževi iz LE kolekcija (Revoltaire, Rocking Royals). Kremasti su mi, ugodni na usnama i dugotrajni. :)
      Martina

      Izbriši
  8. Jako sam tužna što sam propustila ovu kolekciju :((
    I ruž i rumenilo su po mom ukusu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno šteta što si propustila jer sam sigurna da bi našla nekoliko lijepih komada za sebe. :/
      Martina

      Izbriši
  9. Predivne stvarčice, posebno rumenilo :) Žao mi je što nemam Muller u blizini, no u jednu ruku to nije loše - znam da bih trošila puuuno više :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha - ne znam što da kažem. Nekada je čak i bolje da nam nisu dostupni neki proizvodi. Jer kad nisu dostupni onda se lakše pomiriti s onim "ne treba mi". ;)
      Martina

      Izbriši
  10. predivna kolekcija no još nisam otišla da je pogledam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Požuri dok skroz ne nestane, kod mene su police skoro prazne. :/
      Martina

      Izbriši
  11. I meni je ruž predivan! Moram potražiti tu kolekciju da malo testiram što imaju :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna kolekcija. Nisam je viđala u drogerijama nažalost :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kolekcija je dostupna samo u Muller-u, pa pogledaj tamo. ;)
      Martina

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...