petak, 20. prosinca 2013.

Illamasqua Satin Primer - recenzija

Mislim da je dobra baza ključna kod svakog makeup – a  jer o njoj ponajviše ovisi kako će nam puder izgledati na licu. Moja koža je mješovita (masna t – zona i suhi obrazi), zimi često dehidrirana i stoga sam bila u potrazi za nekim primer – om koji će mi osvježiti i zagladiti lice, smanjiti vidljivost suhih dijelova te vratiti koži sjaj. Primer inače ne koristim svakodnevno, već kod posebnih prilika ili večernjih izlazaka, no zna se desiti da ga nekada nosim i preko dana.


Satin Primer dolazi u jednostavnom crno – bijelom pakiranju koje je po meni  vrlo elegantno. Sadrži 30 ml, a možete ga kupiti po cijeni od 200 – tinjak kuna. Bijele je boje, a tekstura mu je vrlo lagana, gotovo tekuća. Lako se razmazuje, jako brzo upija i potrebna je vrlo mala količina za cijelo lice. Nisam stručnjak za opisivanje mirisa tako da mogu samo reći da je nježan i nimalo napadan, a kada ga nanesete vrlo brzo ishlapi.




Na lice prvo nanesem hidratantnu kremu i pustim ju da se dobro upije. Nakon toga protresem primer te ga nanesem, najčešće prstima, no vi ga možete nanijeti i kistom ovisi što više volite. Preporučila bih ga osobama sa suhom, normalnom i mješovitom kožom (dehidriranom), no zbog dewey finisha mislim da ipak nije najbolji izbor za masnokošce. Također, ukoliko od primera očekujete da vam popuni pore ovo nije proizvod za vas.

Ja sam izborom ovog primera i više nego zadovoljna jer mi pruža sve ono što sam tražila. Koža nakon nanošenja bude nevjerojatno glatka i baršunasta. Lice je zaglađeno, nema suhih dijelova te dobije onaj lijepi zdravi sjaj (ne masni). Puder mi puno bolje sjeda na lice i divno se razmazuje. Nemam zamjerku ni na trajnost podloge s ovim primerom. Nosila sam ga na nekoliko pireva i makeup je bez problema potrajao cijelu noć. Nije mi uzrokovao nikakve negativne reakcije u vidu prištića ili crvenila. Još jedna pozitivna stvar je što sadrži SPF 20. Mislim da je ovaj primer nekako više zimski proizvod i da mi ne bi odgovarao ljeti jer mi se tada lice puno više masti i nije suho.

Jedina zamjerka mu je cijena, no ukoliko ga ne koristite svakodnevno potrajat će vam jako dugo. Ako ste u prilici svakako uložite u kvalitetnu primer, neće vam biti žao.

Sastojci:
AQUA (WATER), OCTOCRYLENE, HOMOSALATE, CYCLOPENTASILOXANE,  GLYCERYL STEARATE, GLYCERIN, OCTYLDODECANOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE (AVOBENZONE), CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARETH-12, CETEARETH-20, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, XANTHAN GUM, CETEARYL ALCOHOL, METHYLPARABEN, ALLANTOIN, CETEARYL GLUCOSIDE,  ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM (FRAGRANCE).


Koristite li vi primere? Što mi imate za preporučiti?


Tereza

Broj komentara: 6:

  1. Ja nikad nisam koristila primer,uglavnom posle kreme stavim puder jer se plasim da bi primer napravio haos na mom osetljivom licu.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne koristim ga ni ja svakodnevno, al primjeti se razlika kad ga stavim :) ma bitno je samo da izabereš neki primer za tvoj tip kože. Eto i ja imam osjetljivu kožu a ovaj mi nije prouzrokovao nikakve negativne reakcije :)

      Izbriši
  2. Nisam baš od primera, osim u nekim posebnim prilikama.Illamasquin sam čula same pohvale, no morala bih probati kako će se to ponašati na mom licu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja za svakodnevnu upotrebu, al vikendom za izlaske ili za neke posebne prilike mi je odličan :) Tereza

      Izbriši
  3. ne koristim primere niti ih planiram koristiti, imam suhu kožu pa mislim da mi ne bi odgovarali. Krema mi je sasvim dovoljna kao podloga za puder :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da bi baš ovaj bio idealan za suhu kožu :) ali naravno sve po izboru :) Tereza

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...